Műanyag nélküli húsvéti tojások a brit Co-opnál
A brit Co-op idén eltávolítja a műanyag csomagolást saját márkás húsvéti tojásairól, amelyekre jellemző a csokoládét védő vagy a tetszetős megjelenést támogató túlzott műanyag csomagolás. Az egyszeri intézkedés több mint 14 tonna műanyag használatát teszi szükségtelenné.
Ez nem az első hasonló lépés a kereskedelmi vállalattól, hiszen saját márkás ásványvizeinek és szénsavas üdítőinek palackjai esetében már korábban áttért a 100%-ban újrahasznosított anyag használatára, amivel 1400 tonna új műanyagot iktat ki működéséből. További 59 tonna műanyagot to-go kínálatához kapcsolódó műanyag villák kivezetésétől remél a cég, amelynek végső célja az, hogy 2021 végére valamennyi saját márkás terméke újrahasznosítható csomagolásba kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
Megháromszorozódik a műanyag-szennyezés? – a Körkörös.hu legfrissebb összeállítása
Hiába jelenti már most a műanyagszennyezés korunk egyik legégetőbb környezetvédelmi…
Tovább olvasom >Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Műanyag helyett hagymahéj?
Az egyszer használatos műanyagok óriási problémát jelentenek világszerte, ezért egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >