Műanyag nélküli húsvéti tojások a brit Co-opnál
A brit Co-op idén eltávolítja a műanyag csomagolást saját márkás húsvéti tojásairól, amelyekre jellemző a csokoládét védő vagy a tetszetős megjelenést támogató túlzott műanyag csomagolás. Az egyszeri intézkedés több mint 14 tonna műanyag használatát teszi szükségtelenné.
Ez nem az első hasonló lépés a kereskedelmi vállalattól, hiszen saját márkás ásványvizeinek és szénsavas üdítőinek palackjai esetében már korábban áttért a 100%-ban újrahasznosított anyag használatára, amivel 1400 tonna új műanyagot iktat ki működéséből. További 59 tonna műanyagot to-go kínálatához kapcsolódó műanyag villák kivezetésétől remél a cég, amelynek végső célja az, hogy 2021 végére valamennyi saját márkás terméke újrahasznosítható csomagolásba kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
Sára Botond: a húsvéti ünnepkörhöz tartozó termékek minőségének laboratóriumi vizsgálata és a kereskedelmi egységek, vásárok ellenőrzése zajlik
Húsvét közeledtével a kormányhivatal kiemelt ellenőrzéseket folytat a kereskedelmi egységeknél…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >Így vásárolunk húsvétkor
A húsvéti időszakban kiemelt szerepet kapnak a SZÉP Kártyák, melyekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >