Műanyag nélküli húsvéti tojások a brit Co-opnál
A brit Co-op idén eltávolítja a műanyag csomagolást saját márkás húsvéti tojásairól, amelyekre jellemző a csokoládét védő vagy a tetszetős megjelenést támogató túlzott műanyag csomagolás. Az egyszeri intézkedés több mint 14 tonna műanyag használatát teszi szükségtelenné.
Ez nem az első hasonló lépés a kereskedelmi vállalattól, hiszen saját márkás ásványvizeinek és szénsavas üdítőinek palackjai esetében már korábban áttért a 100%-ban újrahasznosított anyag használatára, amivel 1400 tonna új műanyagot iktat ki működéséből. További 59 tonna műanyagot to-go kínálatához kapcsolódó műanyag villák kivezetésétől remél a cég, amelynek végső célja az, hogy 2021 végére valamennyi saját márkás terméke újrahasznosítható csomagolásba kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
„Bambusz-műanyag”: erősebb a hagyományosnál, mégis 50 nap alatt lebomlik – új alapanyag érkezhet a csomagolásba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változnak a PET-palackok: több újrahasznosított műanyag kerül beléjük
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >