MTÜ: világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő reklámfilm
Világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő legújabb turisztikai reklámfilm, a hatásai máris mérhetők az előfoglalási adatokban – mondta az M1 aktuális csatorna csütörtök délelőtti műsorában a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója.
Könnyid László szerint a nemzetközi hírű véleményformálók közreműködésével készült videó nem csak az idegenforgalmat, hosszabb távon az országimázst is építheti. A Budapest Influencer Trip 14 országból érkezett résztvevője mögött összesen 340 millió követő áll, csak az amerikaiak mintegy 75 milliós közösséget tudhatnak a magukénak. Ilyen lehetőséget „bűn volna nem kihasználni”, hiszen a segítségükkel kiváltható a hagyományos médiafelület-vásárlás – tette hozzá.
50 influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség
Az MTÜ vezérigazgatója szerint a kampányfogás azért is indokolt, mert a célközönség, a 40 év alattiak megszólításához különleges tartalomra volt szükség. Budapest 47 helyszínén napokon át készültek filmek az influencerekkel, a közösségi oldalakon közzétett videóban ennek az összefoglalója látható. A foglalási adatokból már most látszik, hogy a kezdeményezés hasznos volt, az előfoglalások napokon belül megugrottak, és még a távoli, nehezen megszólítható országokban, Kanadában vagy Indiában is már most érzékelhetően nőtt az érdeklődés a magyar főváros iránt.
Könnyid László arra számít, hogy a Budapestet népszerűsítő akció eredményei a következő hónapokban bontakoznak ki igazán, ami azért is fontos, mert a tél, különösen az év eleje nehezen értékesíthető időszak az idegenforgalomban. A tapasztalatok alapján az MTÜ a vidéki térségek népszerűsítésére is szervezhet a budapestihez hasonló, de a helyi sajátosságokhoz igazodó turisztikai kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Szakmának és szakembernek egyaránt elismerés
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kaptak a Magyar Cukrász Ipartestület vezetői. A…
Tovább olvasom >Prága is a tömegturizmus csapdájában vergődik
Prága világhírű látnivalói minden évben turisták millióit vonzzák, de a…
Tovább olvasom >Siófok volt a legnépszerűbb belföldi, vidéki úti cél tavaly
Siófok ismét az ország legnépszerűbb vidéki úti célja lett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >