MTÜ: világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő reklámfilm
Világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő legújabb turisztikai reklámfilm, a hatásai máris mérhetők az előfoglalási adatokban – mondta az M1 aktuális csatorna csütörtök délelőtti műsorában a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója.
Könnyid László szerint a nemzetközi hírű véleményformálók közreműködésével készült videó nem csak az idegenforgalmat, hosszabb távon az országimázst is építheti. A Budapest Influencer Trip 14 országból érkezett résztvevője mögött összesen 340 millió követő áll, csak az amerikaiak mintegy 75 milliós közösséget tudhatnak a magukénak. Ilyen lehetőséget „bűn volna nem kihasználni”, hiszen a segítségükkel kiváltható a hagyományos médiafelület-vásárlás – tette hozzá.
50 influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség
Az MTÜ vezérigazgatója szerint a kampányfogás azért is indokolt, mert a célközönség, a 40 év alattiak megszólításához különleges tartalomra volt szükség. Budapest 47 helyszínén napokon át készültek filmek az influencerekkel, a közösségi oldalakon közzétett videóban ennek az összefoglalója látható. A foglalási adatokból már most látszik, hogy a kezdeményezés hasznos volt, az előfoglalások napokon belül megugrottak, és még a távoli, nehezen megszólítható országokban, Kanadában vagy Indiában is már most érzékelhetően nőtt az érdeklődés a magyar főváros iránt.
Könnyid László arra számít, hogy a Budapestet népszerűsítő akció eredményei a következő hónapokban bontakoznak ki igazán, ami azért is fontos, mert a tél, különösen az év eleje nehezen értékesíthető időszak az idegenforgalomban. A tapasztalatok alapján az MTÜ a vidéki térségek népszerűsítésére is szervezhet a budapestihez hasonló, de a helyi sajátosságokhoz igazodó turisztikai kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >Nagy potenciál rejlik a konferenciaturizmusban
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a konferenciaturizmusban hosszú távú növekedési potenciál…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >