MTÜ: világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő reklámfilm
Világszerte százmilliókhoz juthat el a Budapestet népszerűsítő legújabb turisztikai reklámfilm, a hatásai máris mérhetők az előfoglalási adatokban – mondta az M1 aktuális csatorna csütörtök délelőtti műsorában a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója.
Könnyid László szerint a nemzetközi hírű véleményformálók közreműködésével készült videó nem csak az idegenforgalmat, hosszabb távon az országimázst is építheti. A Budapest Influencer Trip 14 országból érkezett résztvevője mögött összesen 340 millió követő áll, csak az amerikaiak mintegy 75 milliós közösséget tudhatnak a magukénak. Ilyen lehetőséget „bűn volna nem kihasználni”, hiszen a segítségükkel kiváltható a hagyományos médiafelület-vásárlás – tette hozzá.
50 influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség
Az MTÜ vezérigazgatója szerint a kampányfogás azért is indokolt, mert a célközönség, a 40 év alattiak megszólításához különleges tartalomra volt szükség. Budapest 47 helyszínén napokon át készültek filmek az influencerekkel, a közösségi oldalakon közzétett videóban ennek az összefoglalója látható. A foglalási adatokból már most látszik, hogy a kezdeményezés hasznos volt, az előfoglalások napokon belül megugrottak, és még a távoli, nehezen megszólítható országokban, Kanadában vagy Indiában is már most érzékelhetően nőtt az érdeklődés a magyar főváros iránt.
Könnyid László arra számít, hogy a Budapestet népszerűsítő akció eredményei a következő hónapokban bontakoznak ki igazán, ami azért is fontos, mert a tél, különösen az év eleje nehezen értékesíthető időszak az idegenforgalomban. A tapasztalatok alapján az MTÜ a vidéki térségek népszerűsítésére is szervezhet a budapestihez hasonló, de a helyi sajátosságokhoz igazodó turisztikai kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >Nacsa Lőrinc: turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon
Turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon, amihez a vallási turizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >