50 influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség
Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos influenszer média trip keretében készült a fővárosban. A forgatásnak keretet adó eseménysorozat ideje alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar főváros szépségéről és ikonikus látványosságairól. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok videóban osztották meg személyes élményeiket Budapestről. Ennek a különleges marketingaktivitásnak köszönhetően 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről.
A Budapest Influencer Trip a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi nemzetközi kampányának részeként valósult meg. Ezzel a szakmában is elismert, új típusú marketingeszközzel az ügynökség kifejezett célja az volt, hogy a 25-40 éves korosztályból még több külföldi vendéget csábítson a magyar fővárosba. A nemzetközi trendeknek megfelelően olyan véleményvezérek érkeztek hazánkba, akik a magyar turizmus számára legfontosabb küldőországok piacain, valamint a nagy növekedési potenciálú tengerentúli országokban rendelkeznek nagyszámú követővel. A Budapest Influencer Tripen 50, világszinten is jelentős influenszer vett részt 14 országból.
Az eredmények pedig már most jól láthatóak, hiszen az MTÜ kampányainak is köszönhetően Budapesten 20 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma, míg a Budapest Influencer Tripet követő három és fél hétben a tavalyi év azonos időszakához képest az Amerikai Egyesült Államokból 54%-kal több vendégéjszakát regisztráltak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban a hazai szálláshely-szolgáltatók. Emellett kiemelkedő növekedés figyelhető meg az Öböl-menti országokból is. Az Egyesült Arab Emirátusokból 40%-kal több foglalás érkezett be az eseményt követő napokban, mint tavaly ilyenkor.
A tartalomgyártók nemcsak több ezer bejegyzéssel népszerűsítették Budapestet az eseménysorozat alatt: egy nagyszabású filmforgatás keretein belül közel 100 fős stáb és 5 drón követte minden lépésüket.
A most megjelent film célja, hogy tovább élénkítse a budapesti foglalások számát, valamint, hogy megerősítse Magyarország pozícióját a vezető úti célok térképén. A film különböző vágataival számos platformon találkozhatnak a potenciális turisták az év során.
Kapcsolódó cikkeink
VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Új ötletverseny a Balaton fejlesztésére milliós ösztöndíjjal
A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány hatodik alkalommal hirdette meg a…
Tovább olvasom >Új ötletverseny a Balaton fejlesztésére milliós ösztöndíjjal
A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány hatodik alkalommal hirdette meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig sok a gond az üvegvisszaváltási rendszerrel
Az év elején hivatalosan bevezetett üvegvisszaváltási rendszer nyáron lépett igazán…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >