Mozzarella-gyártásba invesztál az Arla Foods az Egyesült Királyságban
210 millió eurót (227,6 millió dollárt) ruház mozzarella-sajt gyártásába az Arla Foods egyik brit tejüzemében. A tejipari szövetkezet közlése szerint a projekt az „eddigi legnagyobb beruházása az Egyesült Királyságban”.
A délnyugat-angliai Devonban található Taw Valley-i tejüzemet a vállalat új technológiával szereli fel, hogy „megfeleljen a vásárlók igényeinek, akik szeretik, ha a mozzarella bizonyos módon sül, olvad, illetve nyúlik”.
Az Arla hozzátette, hogy a technológia egyszerre több szabadalomra is épül, és segítségével az érlelési folyamat 14 napról egy napra csökkenhet.
Az Arla szerint a Taw Valley-i telephelyen előállított mozzarella nagy részét globális vendéglátóipari vevők számára exportálják.
– Ezzel a beruházással a Taw Valley-i üzem korszerű sajtgyártó telephely lesz, és ezt kombinálva a mélyreható csatornaspecifikus ismereteinkkel a globális mozzarella-kategóriában tovább erősítjük az üzletágat – mondta David Boulanger ügyvezető alelnök és ellátási láncért felelős vezető.
– A lépés kiváló példája annak, az Arla Foodsnál miként újítjuk meg időről időre feldolgozói képességeinket, hogyan javítjuk hatékonyságunkat és mennyire törekszünk a termékek kiválóságára annak érdekében, hogy megvalósítsuk stratégiai céljainkat, a növekedés lehetőségét és végső soron értéket kínáljunk a gazdák számára – tette hozzá a szakember.
Az építkezés várhatóan 2026-ban fejeződik be, és a rákövetkező évben el is készülnek az első termékek az új létesítményben. A beruházás nem érinti az Arla Foods másik két dániai mozzarella-előállító üzemét – erősítette meg a szövetkezet.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >