Mozzarella-gyártásba invesztál az Arla Foods az Egyesült Királyságban
210 millió eurót (227,6 millió dollárt) ruház mozzarella-sajt gyártásába az Arla Foods egyik brit tejüzemében. A tejipari szövetkezet közlése szerint a projekt az „eddigi legnagyobb beruházása az Egyesült Királyságban”.
A délnyugat-angliai Devonban található Taw Valley-i tejüzemet a vállalat új technológiával szereli fel, hogy „megfeleljen a vásárlók igényeinek, akik szeretik, ha a mozzarella bizonyos módon sül, olvad, illetve nyúlik”.
Az Arla hozzátette, hogy a technológia egyszerre több szabadalomra is épül, és segítségével az érlelési folyamat 14 napról egy napra csökkenhet.
Az Arla szerint a Taw Valley-i telephelyen előállított mozzarella nagy részét globális vendéglátóipari vevők számára exportálják.
– Ezzel a beruházással a Taw Valley-i üzem korszerű sajtgyártó telephely lesz, és ezt kombinálva a mélyreható csatornaspecifikus ismereteinkkel a globális mozzarella-kategóriában tovább erősítjük az üzletágat – mondta David Boulanger ügyvezető alelnök és ellátási láncért felelős vezető.
– A lépés kiváló példája annak, az Arla Foodsnál miként újítjuk meg időről időre feldolgozói képességeinket, hogyan javítjuk hatékonyságunkat és mennyire törekszünk a termékek kiválóságára annak érdekében, hogy megvalósítsuk stratégiai céljainkat, a növekedés lehetőségét és végső soron értéket kínáljunk a gazdák számára – tette hozzá a szakember.
Az építkezés várhatóan 2026-ban fejeződik be, és a rákövetkező évben el is készülnek az első termékek az új létesítményben. A beruházás nem érinti az Arla Foods másik két dániai mozzarella-előállító üzemét – erősítette meg a szövetkezet.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >