Mozzarella-gyártásba invesztál az Arla Foods az Egyesült Királyságban
210 millió eurót (227,6 millió dollárt) ruház mozzarella-sajt gyártásába az Arla Foods egyik brit tejüzemében. A tejipari szövetkezet közlése szerint a projekt az „eddigi legnagyobb beruházása az Egyesült Királyságban”.
A délnyugat-angliai Devonban található Taw Valley-i tejüzemet a vállalat új technológiával szereli fel, hogy „megfeleljen a vásárlók igényeinek, akik szeretik, ha a mozzarella bizonyos módon sül, olvad, illetve nyúlik”.
Az Arla hozzátette, hogy a technológia egyszerre több szabadalomra is épül, és segítségével az érlelési folyamat 14 napról egy napra csökkenhet.
Az Arla szerint a Taw Valley-i telephelyen előállított mozzarella nagy részét globális vendéglátóipari vevők számára exportálják.
– Ezzel a beruházással a Taw Valley-i üzem korszerű sajtgyártó telephely lesz, és ezt kombinálva a mélyreható csatornaspecifikus ismereteinkkel a globális mozzarella-kategóriában tovább erősítjük az üzletágat – mondta David Boulanger ügyvezető alelnök és ellátási láncért felelős vezető.
– A lépés kiváló példája annak, az Arla Foodsnál miként újítjuk meg időről időre feldolgozói képességeinket, hogyan javítjuk hatékonyságunkat és mennyire törekszünk a termékek kiválóságára annak érdekében, hogy megvalósítsuk stratégiai céljainkat, a növekedés lehetőségét és végső soron értéket kínáljunk a gazdák számára – tette hozzá a szakember.
Az építkezés várhatóan 2026-ban fejeződik be, és a rákövetkező évben el is készülnek az első termékek az új létesítményben. A beruházás nem érinti az Arla Foods másik két dániai mozzarella-előállító üzemét – erősítette meg a szövetkezet.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >