Mostantól nem mindenki rendelhet utánvéttel a hazai webshopokban
A webáruházak számára gyakran kihívást jelent, hogy az utánvéttel megrendelt csomagok egy részét vevőik nem veszik át, komoly költségeket okozva a szállítás, visszaszállítás és csomagolás terén. Azonban egy új szoftver, az Utánvét Ellenőr, hatékony megoldást kínálhat erre a problémára.

Vége a gyakorlatnak, hogy azét veszi el a vásárló, aki hamarabb küldi
Magyarországon az utánvétes vásárlások még mindig rendkívül népszerűek, és sokszor előfordul, hogy a vásárlók értesítés nélkül nem veszik át a csomagot, ezzel terhet róva a webáruházakra. Az E-Commerce Hungary alelnöke, Zabari István, szerint a probléma akkor jelentkezik, amikor a fogyasztó nem ad értesítést arról, hogy nem kívánja átvenni a csomagot, és a webáruházaknak kell viselniük az oda- és visszaszállítás költségeit.
Az Utánvét Ellenőr nevű szoftver azonban a webáruházak számára megkönnyíti a vevők reputációjának ellenőrzését, még mielőtt azok utánvétes rendelést adnának le. A program segítségével a kereskedők már azelőtt láthatják a vevő rendeléstörténetét, hogy kötelezettséget vállalnának az utánvétes fizetés elfogadására. Ezáltal a notórius át nem vevő vásárlók csak előreutalással vásárolhatnak, amíg pozitív visszajelzések nem érkeznek róluk.
Az Utánvét Ellenőr szoftver jelenleg már 1300 webáruházban működik, és ígéretes megoldást kínál a webáruházak számára a nem átvett csomagok problémájára.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >GVH: átláthatóbban fog akciózni az Answear ruházati webáruház
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa az Answear ruházati webáruházat működtető…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >