Most már biztosan közeledik a karácsony!
Van néhány olyan reklám, amelyeket az egész világ vár a karácsonyi szezon előtt. Ilyen a John Lewis & Partners által fémjelzett kisfilm is, ami minden évben fontos témát helyez az ünnep középpontjába.
Itt az ideje lassan ráhangolódni az idei ünnepekre. A John Lewis & Partners 2022. évi karácsonyi reklámja pedig mindent tud, amivel egy pillanat alatt meghitt hangulatba ringathat minket! Idén ráadásul igazán különleges témát választottak hozzá!
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >