Most már biztosan közeledik a karácsony!
Van néhány olyan reklám, amelyeket az egész világ vár a karácsonyi szezon előtt. Ilyen a John Lewis & Partners által fémjelzett kisfilm is, ami minden évben fontos témát helyez az ünnep középpontjába.
Itt az ideje lassan ráhangolódni az idei ünnepekre. A John Lewis & Partners 2022. évi karácsonyi reklámja pedig mindent tud, amivel egy pillanat alatt meghitt hangulatba ringathat minket! Idén ráadásul igazán különleges témát választottak hozzá!
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >