Mosolyfakasztó fogások
A könnyítő intézkedések még nem mindenhol éreztetik hatásukat, de a könnyedebb kommunikáció már terjed, amiért egységesen hálásak a fogyasztók Oroszországtól Kanadáig.
Az FMCG szektorban nagy a bizonytalanság, sok a változás, ami a gyártókat, forgalmazókat, kereskedőket, de a fogyasztókat is aggasztja. Ilyenkor segít egy kis összemosolygás, szívmelengetés.
Építsünk bunkit
Ki ne emlékezne a boldog gyerekkorra, amikor asztal alá, kert végébe építgettük a házikót, bunkert, búvóhelyet? Ezt a hagyományt eleveníti fel az orosz IKEA, ahol az áruházak ugyan még zárva vannak, de a közösségi médián keresztül fenntartják a kapcsolatot vásárlóikkal. A lapra szerelt bútorok összeállítási útmutatóiból jól ismert, közérthető ábrákkal magyarázzák el, hogyan építhetnek a gyerekeknek vagy akár a felnőttek maguknak palotát, sátrat, erődöt. Minden felhasználható, ami otthon megtalálható, bútorok, takarók, párnák, akár még a karácsonyfa égősor is.
Márciusban az IKEA Izrael a McCann TelAvivval karöltve hasonló ábrákkal mutatta be a biztonságos otthonmaradás lehetőségeit, mókásan bereteszelt ajtókkal és wc-papír szintjelzőkkel.
Francia rosé
Post Malone, az amerikai énekes dalszerző és színész most sommelier színekben is megmutatkozik. A Global Brand Equities-vel való együttműködés célja, hogy lebontsák az amerikai előítéleteket a bor fogyasztásról és népszerűsítsék a finom nedüt.
A meleg napokra ajánlják a Maison No. 9. elnevezésű, Provence-i eredetű rosé költeményt. A bor a frissen szedett gyümölcsök, ananász, körte és eper ízeit idézi csöppnyi francia desszertélménnyel fűszerezve. A kizárólagos forgalmazást az E. & J. Gallo Winery végzi majd online és a boltokban egyaránt. A termék az alkotókkal igazi „story telling”, történetmesélős marketinggel támogatott sikersztorinak ígérkezik.
Kraft Heinz egyforma piros puzzle darabok
A puzzle igazi karantén sikertermék lett. Egyes forgalmazók az USA-ban 370%-os forgalomnövekedésről számoltak be a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Heinz Kanada is megragadta ezt a trendet, és „nevetségesen lassú” puzzle-lel lepte meg fogyasztóit.
A termék 570 darab egyforma, piros puzzle darabkát tartalmaz, ami vicces, de az őrületbe is kergethet. A játék a Heinz lassan kifolyó, sűrű ketchupját hivatott felidézni. Az Instagramon is meghirdettek egy versenyt, amelyben 17 ország pályázói összesen 57 doboz piros puzzlet nyerhetnek meg. A kanadai honlapon pedig a posztolók közt sorsolnak ki újabb 57 dobozt.
Hamburger darabkák
A McDonald’s Belgium is kiadta, saját 500 darabos puzzlejét. A gyorsétterem-lánc az egyik ikonikus hamburgert ábrázolja ilyen formában és a kreatív időtöltést kívánja ilyen módon is támogatni.
Instagram kampányukban 20 szettet sorsolnak ki, de online is megvásárolható az új Burger Puzzle.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Megháromszorozódik a műanyag-szennyezés? – a Körkörös.hu legfrissebb összeállítása
Hiába jelenti már most a műanyagszennyezés korunk egyik legégetőbb környezetvédelmi…
Tovább olvasom >