Morrisons: romlási idő jelölése helyett szagteszt
A Morrisons azzal igyekszik közel három és félmillió liternyi tej leselejtezését megelőzni, hogy megszünteti a csomagoláson a romlási idő feltüntetését. A kereskedelmi lánc a vásárlóknak azt javasolja, hogy egyszerűen szagolják meg a tejet, és annak alapján döntsék el, hogy az még fogyasztható vagy megromlott.
A tejespalackokon továbbra is megtalálható majd a minőségmegőrzési dátum, ami megmutatja, hogy a tej íze meddig a legjobb, ami után az ital még napokig biztonsággal fogyasztható.
Az Egyesült Királyságban a kenyér és a burgonya után a tej az az élelmiszer, melyből a legtöbb kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Így harcolnak a hazai üzletláncok az élelmiszerpazarlás ellen
Sok vásárló számára még mindig nem világos, hogy a magyarországi…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >