Morbid, de hatásos internetes kampányba kezdett a Burger King
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  A gyorsétterem-lánc Whopper Sacrifice alkalmazása ingyenes hamburgerre jogosító kupont ad ajándékba azoknak, akik legalább tíz ismerőst törölnek a Facebook közösségi portálon vezetett baráti listájukról.
A vicces program, amely a szociális hálózatok
logikájának ellentmondva barátok gyűjtése
helyett inkább azok leépítésére
szolgál, nagy sikert aratott a Facebook használók
körében. Az akció saját oldalának
statisztikái szerint eddig több mint 50 ezer kapcsolat
alakult át hamburgerré a Facebookon. 
Kapcsolódó cikkeink
			
				Még több cikk hasonló témában >			
                                
		További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya a nyarat követően sem lassít, szeptemberben közel 33,2 milliárd forintot költöttek az emberek, 7 százalékkal többet, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos Múzeumpedagógiai konferencia kezdődött a Soproni Egyetemen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					