Morbid, de hatásos internetes kampányba kezdett a Burger King
A gyorsétterem-lánc Whopper Sacrifice alkalmazása ingyenes hamburgerre jogosító kupont ad ajándékba azoknak, akik legalább tíz ismerőst törölnek a Facebook közösségi portálon vezetett baráti listájukról.
A vicces program, amely a szociális hálózatok
logikájának ellentmondva barátok gyűjtése
helyett inkább azok leépítésére
szolgál, nagy sikert aratott a Facebook használók
körében. Az akció saját oldalának
statisztikái szerint eddig több mint 50 ezer kapcsolat
alakult át hamburgerré a Facebookon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >