Morbid, de hatásos internetes kampányba kezdett a Burger King
🎧 Hallgasd a cikket:
A gyorsétterem-lánc Whopper Sacrifice alkalmazása ingyenes hamburgerre jogosító kupont ad ajándékba azoknak, akik legalább tíz ismerőst törölnek a Facebook közösségi portálon vezetett baráti listájukról.
A vicces program, amely a szociális hálózatok
logikájának ellentmondva barátok gyűjtése
helyett inkább azok leépítésére
szolgál, nagy sikert aratott a Facebook használók
körében. Az akció saját oldalának
statisztikái szerint eddig több mint 50 ezer kapcsolat
alakult át hamburgerré a Facebookon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visit Hungary: csaknem 80 elismerést adtak át a Virágos Magyarország díjátadóján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >ESET: vállalkozásokat tehetnek tönkre a zsarolóvírus-támadások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >BSI: többmilliárdos bevételt és rekordlétszámú turistát hoztak Budapestre az idei futóversenyek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
