Mood Media és Lapker megállapodás
Több évig tartó tárgyalássorozatot követően a magyarországi Mood Media aláírta a régió első olyan megállapodását, ahol az érzékszervi marketing minden elemét együttesen alkalmazzák.A Magyarországon a Relay, Inmedio és Costa Coffee bolthálózatokat üzemeltető Lapker Zrt. legújabb kényelmiüzlet-koncepciójához választotta a különleges megoldásokat.
Az innovatív elképzelés alapján megálmodott hubiz-hálózat prototípus üzlete a világon először Budapesten, a Déli pályaudvarnál nyílt meg. A hubiz üzlet különlegessége abban rejlik, hogy a tömegközlekedéssel utazók, naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, ezért mindig az adott napszaknak megfelelő, éppen aktuális vásárlói igényeket igyekszik kielégíteni. További érdekesség, hogy az ajánlatok változásával párhuzamosan a bolt világításának színe is megváltozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >