Mood Media és Lapker megállapodás
Több évig tartó tárgyalássorozatot követően a magyarországi Mood Media aláírta a régió első olyan megállapodását, ahol az érzékszervi marketing minden elemét együttesen alkalmazzák.A Magyarországon a Relay, Inmedio és Costa Coffee bolthálózatokat üzemeltető Lapker Zrt. legújabb kényelmiüzlet-koncepciójához választotta a különleges megoldásokat.
Az innovatív elképzelés alapján megálmodott hubiz-hálózat prototípus üzlete a világon először Budapesten, a Déli pályaudvarnál nyílt meg. A hubiz üzlet különlegessége abban rejlik, hogy a tömegközlekedéssel utazók, naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, ezért mindig az adott napszaknak megfelelő, éppen aktuális vásárlói igényeket igyekszik kielégíteni. További érdekesség, hogy az ajánlatok változásával párhuzamosan a bolt világításának színe is megváltozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >