Mood Media és Lapker megállapodás
Több évig tartó tárgyalássorozatot követően a magyarországi Mood Media aláírta a régió első olyan megállapodását, ahol az érzékszervi marketing minden elemét együttesen alkalmazzák.A Magyarországon a Relay, Inmedio és Costa Coffee bolthálózatokat üzemeltető Lapker Zrt. legújabb kényelmiüzlet-koncepciójához választotta a különleges megoldásokat.
Az innovatív elképzelés alapján megálmodott hubiz-hálózat prototípus üzlete a világon először Budapesten, a Déli pályaudvarnál nyílt meg. A hubiz üzlet különlegessége abban rejlik, hogy a tömegközlekedéssel utazók, naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, ezért mindig az adott napszaknak megfelelő, éppen aktuális vásárlói igényeket igyekszik kielégíteni. További érdekesség, hogy az ajánlatok változásával párhuzamosan a bolt világításának színe is megváltozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >