Monster-szerződéssel kapott szabad utat a Coca-Cola energiaitala
Hónapokkal azután, hogy a Coca-Cola energiaitala megjelent az üzletek polcain, megszületett a döntés, hogy az üdítőitalgyártó óriás a Monsterrel kötött szerződésben meghatározottak szerint árulhatja új termékét.
A Coca-Cola azért döntött úgy, hogy energiaitalt dob piacra, mert fokozatosan el akar távolodni a hagyományos szénsavas üdítőktől az egészség-központú trendek irányába.
A Coca-Cola Energyben, amelyet elsőként Magyarországon és Spanyolországban próbálták ki, természetes koffein, guarana-kivonat és B-vitamin található, viszont mentes a taurintól, amely más energiaitalok gyakori összetevője.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >