Monster-szerződéssel kapott szabad utat a Coca-Cola energiaitala
Hónapokkal azután, hogy a Coca-Cola energiaitala megjelent az üzletek polcain, megszületett a döntés, hogy az üdítőitalgyártó óriás a Monsterrel kötött szerződésben meghatározottak szerint árulhatja új termékét.
A Coca-Cola azért döntött úgy, hogy energiaitalt dob piacra, mert fokozatosan el akar távolodni a hagyományos szénsavas üdítőktől az egészség-központú trendek irányába.
A Coca-Cola Energyben, amelyet elsőként Magyarországon és Spanyolországban próbálták ki, természetes koffein, guarana-kivonat és B-vitamin található, viszont mentes a taurintól, amely más energiaitalok gyakori összetevője.
Kapcsolódó cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Felzúgnak a láncfűrészek, összemérik tudásukat a legjobb hazai favágók
Július 12-én Parádra figyel a hazai extrémsportok rajongótábora, de azok…
Tovább olvasom >