Monster-szerződéssel kapott szabad utat a Coca-Cola energiaitala
Hónapokkal azután, hogy a Coca-Cola energiaitala megjelent az üzletek polcain, megszületett a döntés, hogy az üdítőitalgyártó óriás a Monsterrel kötött szerződésben meghatározottak szerint árulhatja új termékét.
A Coca-Cola azért döntött úgy, hogy energiaitalt dob piacra, mert fokozatosan el akar távolodni a hagyományos szénsavas üdítőktől az egészség-központú trendek irányába.
A Coca-Cola Energyben, amelyet elsőként Magyarországon és Spanyolországban próbálták ki, természetes koffein, guarana-kivonat és B-vitamin található, viszont mentes a taurintól, amely más energiaitalok gyakori összetevője.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >