Monster-szerződéssel kapott szabad utat a Coca-Cola energiaitala
Hónapokkal azután, hogy a Coca-Cola energiaitala megjelent az üzletek polcain, megszületett a döntés, hogy az üdítőitalgyártó óriás a Monsterrel kötött szerződésben meghatározottak szerint árulhatja új termékét.
A Coca-Cola azért döntött úgy, hogy energiaitalt dob piacra, mert fokozatosan el akar távolodni a hagyományos szénsavas üdítőktől az egészség-központú trendek irányába.
A Coca-Cola Energyben, amelyet elsőként Magyarországon és Spanyolországban próbálták ki, természetes koffein, guarana-kivonat és B-vitamin található, viszont mentes a taurintól, amely más energiaitalok gyakori összetevője.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >