Monster-szerződéssel kapott szabad utat a Coca-Cola energiaitala
Hónapokkal azután, hogy a Coca-Cola energiaitala megjelent az üzletek polcain, megszületett a döntés, hogy az üdítőitalgyártó óriás a Monsterrel kötött szerződésben meghatározottak szerint árulhatja új termékét.
A Coca-Cola azért döntött úgy, hogy energiaitalt dob piacra, mert fokozatosan el akar távolodni a hagyományos szénsavas üdítőktől az egészség-központú trendek irányába.
A Coca-Cola Energyben, amelyet elsőként Magyarországon és Spanyolországban próbálták ki, természetes koffein, guarana-kivonat és B-vitamin található, viszont mentes a taurintól, amely más energiaitalok gyakori összetevője.
Kapcsolódó cikkeink
Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >