Moet Henessy-t isznak az amerikaiak
Nagyobb mennyiségben fogytak az amerikai piacon a prémium szeszes italok augusztusban, mint egy évvel korábban, derül ki az AC Nielsen piackutató felméréséből. A fogyasztók leginkább a Remyt és a Bacardit büntették.
A tavalyi év hasonló időszakához képest az augusztus 22-vel záruló négy hétben 3.3 százalékkal nagyobb volumenben fogytak Amerikában a prémium italgyártók szeszei. A legnagyobb mértékben a Moet Henessy tudott növekedni, míg a vesztes a Remy Cointreau volt.
A Bailey's nem fogyott jól a tengerentúlon, 15.6 százalékos volumencsökkenést könyvelhetett el, azonban a JW Black, a Chivas Regal és a Jameson egyaránt 20 százalék feletti növekedést tudtak hozni.
A volumenek emelkedése mellett a dollárban számított értékesítési bevételek is 3.1 százalékos növekedést mutattak. Az árak emelkedésével a Remy a nagy volumenesést tompítani tudta, miközben a Moet esetében az árcsökkenés miatt mérséklődött ezen a soron a pozitívum – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >