Moet Henessy-t isznak az amerikaiak
Nagyobb mennyiségben fogytak az amerikai piacon a prémium szeszes italok augusztusban, mint egy évvel korábban, derül ki az AC Nielsen piackutató felméréséből. A fogyasztók leginkább a Remyt és a Bacardit büntették.
A tavalyi év hasonló időszakához képest az augusztus 22-vel záruló négy hétben 3.3 százalékkal nagyobb volumenben fogytak Amerikában a prémium italgyártók szeszei. A legnagyobb mértékben a Moet Henessy tudott növekedni, míg a vesztes a Remy Cointreau volt.
A Bailey's nem fogyott jól a tengerentúlon, 15.6 százalékos volumencsökkenést könyvelhetett el, azonban a JW Black, a Chivas Regal és a Jameson egyaránt 20 százalék feletti növekedést tudtak hozni.
A volumenek emelkedése mellett a dollárban számított értékesítési bevételek is 3.1 százalékos növekedést mutattak. Az árak emelkedésével a Remy a nagy volumenesést tompítani tudta, miközben a Moet esetében az árcsökkenés miatt mérséklődött ezen a soron a pozitívum – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >