Módosítja a Mondelez a SnackFutures küldetését
A Mondelez International újraszervezte SnackFutures egységét annak érdekében, hogy a kockázati tőkebefektetésekre összpontosíthasson.
A snack-óriás 2018-ban hozta létre a SnackFutures-t, melynek három területen volt feladata: „új márkák és vállalkozások létrehozása a kulcsfontosságú stratégiai területeken”; „a Mondelez nagy potenciállal rendelkező kis márkáinak újradefiniálása”; és „start-up vállalkozókkal való együttműködés új vállalkozások elindítása érdekében”.
A SnackFutures révén a Mondelez egy sor befektetést eszközölt kisebb márkákba, többek között 2019-ben az amerikai Hu Master Holdings snack vállalkozásba, amelyet a Lu kekszek tulajdonosa két évvel később teljes egészében felvásárolt.
Az egység ezt követően inkább a kockázati tőkebefektetések és a termékek bevezetése felé fordult, amelyek közé tartoztak a CaPao snackek és a Ruckus & Co., a gyerekeknek készített uzsonnásdobozba szánt smoothiek sorozata.
2021-ben a Mondelez elindította a CoLab nevű akcelerátort a Cadbury gyártó által akkoriban „well-being snack”-nek nevezett területen újonc vállalkozásokkal való együttműködés céljából. A CoLab-et a SnackFutures fogadta be.
Az amerikai óriáscég úgy döntött, hogy a SnackFutures közvetlen feladata mostantól a már nyereséges és skálázható üzleti modellel rendelkező ún. scale-up vállalatokba való befektetés, a CoLab-et pedig felszámolta. Az egység új neve SnackFutures Ventures.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >