Módosítja a Mondelez a SnackFutures küldetését
A Mondelez International újraszervezte SnackFutures egységét annak érdekében, hogy a kockázati tőkebefektetésekre összpontosíthasson.
A snack-óriás 2018-ban hozta létre a SnackFutures-t, melynek három területen volt feladata: „új márkák és vállalkozások létrehozása a kulcsfontosságú stratégiai területeken”; „a Mondelez nagy potenciállal rendelkező kis márkáinak újradefiniálása”; és „start-up vállalkozókkal való együttműködés új vállalkozások elindítása érdekében”.
A SnackFutures révén a Mondelez egy sor befektetést eszközölt kisebb márkákba, többek között 2019-ben az amerikai Hu Master Holdings snack vállalkozásba, amelyet a Lu kekszek tulajdonosa két évvel később teljes egészében felvásárolt.
Az egység ezt követően inkább a kockázati tőkebefektetések és a termékek bevezetése felé fordult, amelyek közé tartoztak a CaPao snackek és a Ruckus & Co., a gyerekeknek készített uzsonnásdobozba szánt smoothiek sorozata.
2021-ben a Mondelez elindította a CoLab nevű akcelerátort a Cadbury gyártó által akkoriban „well-being snack”-nek nevezett területen újonc vállalkozásokkal való együttműködés céljából. A CoLab-et a SnackFutures fogadta be.
Az amerikai óriáscég úgy döntött, hogy a SnackFutures közvetlen feladata mostantól a már nyereséges és skálázható üzleti modellel rendelkező ún. scale-up vállalatokba való befektetés, a CoLab-et pedig felszámolta. Az egység új neve SnackFutures Ventures.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >