Módosítja a Mondelez a SnackFutures küldetését
A Mondelez International újraszervezte SnackFutures egységét annak érdekében, hogy a kockázati tőkebefektetésekre összpontosíthasson.
A snack-óriás 2018-ban hozta létre a SnackFutures-t, melynek három területen volt feladata: „új márkák és vállalkozások létrehozása a kulcsfontosságú stratégiai területeken”; „a Mondelez nagy potenciállal rendelkező kis márkáinak újradefiniálása”; és „start-up vállalkozókkal való együttműködés új vállalkozások elindítása érdekében”.
A SnackFutures révén a Mondelez egy sor befektetést eszközölt kisebb márkákba, többek között 2019-ben az amerikai Hu Master Holdings snack vállalkozásba, amelyet a Lu kekszek tulajdonosa két évvel később teljes egészében felvásárolt.
Az egység ezt követően inkább a kockázati tőkebefektetések és a termékek bevezetése felé fordult, amelyek közé tartoztak a CaPao snackek és a Ruckus & Co., a gyerekeknek készített uzsonnásdobozba szánt smoothiek sorozata.
2021-ben a Mondelez elindította a CoLab nevű akcelerátort a Cadbury gyártó által akkoriban „well-being snack”-nek nevezett területen újonc vállalkozásokkal való együttműködés céljából. A CoLab-et a SnackFutures fogadta be.
Az amerikai óriáscég úgy döntött, hogy a SnackFutures közvetlen feladata mostantól a már nyereséges és skálázható üzleti modellel rendelkező ún. scale-up vállalatokba való befektetés, a CoLab-et pedig felszámolta. Az egység új neve SnackFutures Ventures.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >