Modern eszközökkel
A Pannon Kávé Kft. fő profilja a kávégépek, italautomaták bérbedása, üzemeltetése.
– Mind a vendéglátás, mind pedig a nagyobb dolgozói létszámmal működő munkahelyek esetében tapasztalható mennyiségi visszaesés, amelynek okai között egyértelműen a válság szerepel az első helyen – mondja Lőrincz László, a cég ügyvezetője. – A munkahelyek többségénél a leépítések, illetve a munkarend átszervezése áll a csökkenés mögött, a vendéglátás területén pedig az általános forgalomcsökkenés.A Pannon Kávé Kft. által forgalmazott, kiskereskedelemben is kapható Corso Verona termékcsalád széles kínálatával és változatos ízvilágával lehetővé teszi, hogy a vendéglátós piac bármely szegmensében érdekelt partnereik forgalmazzák termékeiket.
– A fiatalabb, fizetőképes vendégkör esetében szeretnénk elérni, hogy e korosztály képviselői ne csak pusztán egy-egy tradicionális kávétípust fogyasszanak, hanem próbálják ki az egyre kedveltebb kávékülönlegességeket és kávé alapú koktélokat egyaránt – fogalmazza meg az ügyvezető.
A Pannon Kávé Kft. szolgáltatási csomagjának részeként a kávégépek, italautomaták tekintetében is nagy választékot biztosít. Az asztali automata kávégépek közül a Saeco típusokat, a professzionális kávégépek kategóriájában a CMA gyár által gyártott Astoria termékcsalád Gloria típusát, az MCE által gyártott Start kávégépeket, az Expobar és a La Cimballi márkákat kínálja ügyfeleinek. Az italautomaták esetében leginkább a N&W Global Vending cég által gyártott italautomatákkal dolgoznak.
– Kávégépeink, italautomatáink döntő többségét cégünk újonnan vásárolja, közvetlenül a külföldi gyártóktól, ugyanis tapasztalataink szerint az új kávégépek, italautomaták meghibásodási statisztikája jóval kisebb, mint a használt berendezéseké – jegyzi meg Lőrincz László. – Az otthoni használatra szánt kávégépek piacán jelenleg csak tesztelési szinten vagyunk jelen a patronos kávégép kínálatával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >