Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új koncepció első példája március végén nyílt meg Wennebostelben, a vállalat központjához közeli településen – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
A 700 négyzetméteres üzlet több mint 18.500 terméket kínál, és már az új dizájn szerint működik.
A vállalat célja, hogy a vásárláshoz melegebb, barátságosabb környezetet biztosítson, ennek jegyében a bolt belső tereiben domináns szerepet kapnak a természetes, meleg fafelületek. Az átláthatóságot tematikus színkódolás segíti: a kozmetikumok, illatok, biotermékek, babaápolási cikkek és az „ötletvilág” szekció is külön színnel és keretezéssel került kiemelésre, könnyítve a vásárlói tájékozódást.
A modernizáció nemcsak vizuális, hanem funkcionális is: az új üzlet két önkiszolgáló kasszával, fotóállomással és online rendelések átvételére szolgáló ponttal is bővült. Az újonnan kialakított bejárati zónában külön figyelmet kaptak a gyerekek számára elérhető mini bevásárlókocsik.
Mint Raoul Rossmann, a vállalat szóvivője fogalmazott, a Rossmann új designja nem forradalmi, hanem egy lassabb evolúció eredménye több fénnyel és színnel az üzletekben. A szakember különösen arra büszke, ahogyan a legülönbözőbb szakterületen dolgozó munkatársak együttműködve alakították ki az új designt.
A Rossmann tervei szerint 2025 augusztusától minden újonnan nyíló és felújított bolt már az új arculatot kapja és öt éven belül az üzleteknek legalább a felét modernizálják, amihez a vállalat jelentős beruházásokat irányoz elő.
Az átalakítás célja az online és a fizikai vásárlói élmény összekapcsolása, valamint a márka megjelenésének vizuális megerősítése az eladótérben.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >