Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új koncepció első példája március végén nyílt meg Wennebostelben, a vállalat központjához közeli településen – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
A 700 négyzetméteres üzlet több mint 18.500 terméket kínál, és már az új dizájn szerint működik.
A vállalat célja, hogy a vásárláshoz melegebb, barátságosabb környezetet biztosítson, ennek jegyében a bolt belső tereiben domináns szerepet kapnak a természetes, meleg fafelületek. Az átláthatóságot tematikus színkódolás segíti: a kozmetikumok, illatok, biotermékek, babaápolási cikkek és az „ötletvilág” szekció is külön színnel és keretezéssel került kiemelésre, könnyítve a vásárlói tájékozódást.
A modernizáció nemcsak vizuális, hanem funkcionális is: az új üzlet két önkiszolgáló kasszával, fotóállomással és online rendelések átvételére szolgáló ponttal is bővült. Az újonnan kialakított bejárati zónában külön figyelmet kaptak a gyerekek számára elérhető mini bevásárlókocsik.
Mint Raoul Rossmann, a vállalat szóvivője fogalmazott, a Rossmann új designja nem forradalmi, hanem egy lassabb evolúció eredménye több fénnyel és színnel az üzletekben. A szakember különösen arra büszke, ahogyan a legülönbözőbb szakterületen dolgozó munkatársak együttműködve alakították ki az új designt.
A Rossmann tervei szerint 2025 augusztusától minden újonnan nyíló és felújított bolt már az új arculatot kapja és öt éven belül az üzleteknek legalább a felét modernizálják, amihez a vállalat jelentős beruházásokat irányoz elő.
Az átalakítás célja az online és a fizikai vásárlói élmény összekapcsolása, valamint a márka megjelenésének vizuális megerősítése az eladótérben.
Kapcsolódó cikkeink
Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: közel negyedével csökkent az érintett drogériai termékek ára
Közel negyedével csökkent az érintett drogériai termékek ára – közölte…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség javaslatot készít az árréscsökkentés kivezetésére
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásai a további…
Tovább olvasom >Csak két uniós országban magasabb az infláció, mint Magyarországon
A Privátbankár Európai Inflációs Körképe hasonlította össze a márciusi és…
Tovább olvasom >