Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új koncepció első példája március végén nyílt meg Wennebostelben, a vállalat központjához közeli településen – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
A 700 négyzetméteres üzlet több mint 18.500 terméket kínál, és már az új dizájn szerint működik.
A vállalat célja, hogy a vásárláshoz melegebb, barátságosabb környezetet biztosítson, ennek jegyében a bolt belső tereiben domináns szerepet kapnak a természetes, meleg fafelületek. Az átláthatóságot tematikus színkódolás segíti: a kozmetikumok, illatok, biotermékek, babaápolási cikkek és az „ötletvilág” szekció is külön színnel és keretezéssel került kiemelésre, könnyítve a vásárlói tájékozódást.
A modernizáció nemcsak vizuális, hanem funkcionális is: az új üzlet két önkiszolgáló kasszával, fotóállomással és online rendelések átvételére szolgáló ponttal is bővült. Az újonnan kialakított bejárati zónában külön figyelmet kaptak a gyerekek számára elérhető mini bevásárlókocsik.
Mint Raoul Rossmann, a vállalat szóvivője fogalmazott, a Rossmann új designja nem forradalmi, hanem egy lassabb evolúció eredménye több fénnyel és színnel az üzletekben. A szakember különösen arra büszke, ahogyan a legülönbözőbb szakterületen dolgozó munkatársak együttműködve alakították ki az új designt.
A Rossmann tervei szerint 2025 augusztusától minden újonnan nyíló és felújított bolt már az új arculatot kapja és öt éven belül az üzleteknek legalább a felét modernizálják, amihez a vállalat jelentős beruházásokat irányoz elő.
Az átalakítás célja az online és a fizikai vásárlói élmény összekapcsolása, valamint a márka megjelenésének vizuális megerősítése az eladótérben.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >