Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új koncepció első példája március végén nyílt meg Wennebostelben, a vállalat központjához közeli településen – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
A 700 négyzetméteres üzlet több mint 18.500 terméket kínál, és már az új dizájn szerint működik.
A vállalat célja, hogy a vásárláshoz melegebb, barátságosabb környezetet biztosítson, ennek jegyében a bolt belső tereiben domináns szerepet kapnak a természetes, meleg fafelületek. Az átláthatóságot tematikus színkódolás segíti: a kozmetikumok, illatok, biotermékek, babaápolási cikkek és az „ötletvilág” szekció is külön színnel és keretezéssel került kiemelésre, könnyítve a vásárlói tájékozódást.
A modernizáció nemcsak vizuális, hanem funkcionális is: az új üzlet két önkiszolgáló kasszával, fotóállomással és online rendelések átvételére szolgáló ponttal is bővült. Az újonnan kialakított bejárati zónában külön figyelmet kaptak a gyerekek számára elérhető mini bevásárlókocsik.
Mint Raoul Rossmann, a vállalat szóvivője fogalmazott, a Rossmann új designja nem forradalmi, hanem egy lassabb evolúció eredménye több fénnyel és színnel az üzletekben. A szakember különösen arra büszke, ahogyan a legülönbözőbb szakterületen dolgozó munkatársak együttműködve alakították ki az új designt.
A Rossmann tervei szerint 2025 augusztusától minden újonnan nyíló és felújított bolt már az új arculatot kapja és öt éven belül az üzleteknek legalább a felét modernizálják, amihez a vállalat jelentős beruházásokat irányoz elő.
Az átalakítás célja az online és a fizikai vásárlói élmény összekapcsolása, valamint a márka megjelenésének vizuális megerősítése az eladótérben.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >