Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új koncepció első példája március végén nyílt meg Wennebostelben, a vállalat központjához közeli településen – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
A 700 négyzetméteres üzlet több mint 18.500 terméket kínál, és már az új dizájn szerint működik.
A vállalat célja, hogy a vásárláshoz melegebb, barátságosabb környezetet biztosítson, ennek jegyében a bolt belső tereiben domináns szerepet kapnak a természetes, meleg fafelületek. Az átláthatóságot tematikus színkódolás segíti: a kozmetikumok, illatok, biotermékek, babaápolási cikkek és az „ötletvilág” szekció is külön színnel és keretezéssel került kiemelésre, könnyítve a vásárlói tájékozódást.
A modernizáció nemcsak vizuális, hanem funkcionális is: az új üzlet két önkiszolgáló kasszával, fotóállomással és online rendelések átvételére szolgáló ponttal is bővült. Az újonnan kialakított bejárati zónában külön figyelmet kaptak a gyerekek számára elérhető mini bevásárlókocsik.
Mint Raoul Rossmann, a vállalat szóvivője fogalmazott, a Rossmann új designja nem forradalmi, hanem egy lassabb evolúció eredménye több fénnyel és színnel az üzletekben. A szakember különösen arra büszke, ahogyan a legülönbözőbb szakterületen dolgozó munkatársak együttműködve alakították ki az új designt.
A Rossmann tervei szerint 2025 augusztusától minden újonnan nyíló és felújított bolt már az új arculatot kapja és öt éven belül az üzleteknek legalább a felét modernizálják, amihez a vállalat jelentős beruházásokat irányoz elő.
Az átalakítás célja az online és a fizikai vásárlói élmény összekapcsolása, valamint a márka megjelenésének vizuális megerősítése az eladótérben.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >