Mobilapp az értékesítőknek
A második negyedévben hazánkban is elérhető lesz televízióra és mobil/okostelefonokra a GfK Performance Pulse, amely a heti eladásokat nyomon követő digitális mobil applikáció. A GfK POS Tracking adatain és a piackutató gyártókkal, valamint azok értékesítőivel való együttműködésben szerzett évtizedes tapasztalatain alapuló mobilalkalmazás olyan gyakorlati insightokat kínál, amelyek valódi versenyelőnyt nyújtanak, áll a GfK sajtóközleményében.
A GfK Performance Pulse-t arra tervezték, hogy az értékesítők mielőbb reagálni tudjanak az értékesítésre a termékbevezetések és promóciók során a lehető legnagyobb megtérülés érdekében. Az applikációban nyomon követhető a piaci részesedés és az értékesítés alakulása, illetve nyomon követhetőek benne a legnagyobb versenytársak. A GfK Performance Pulse-ban a fő piaci szegmensek alakulása mellett megtalálhatók a legkelendőbb modellek, márkák és azok átlagára is. //
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK áprilisi német fogyasztói hangulatindexe
A nürnbergi GfK gazdaságkutató intézet fogyasztói hangulatindexe áprilisban nyolc havi…
Tovább olvasom >Hazai műszaki elektronikai piac változása 2022-ben
A 2022-es év végére csökkenő kereslet jellemezte a hazai műszaki…
Tovább olvasom >Színesedik a rizs – egyre változatosabb a piac
Nemcsak mennyiségében, hanem változatosságában is sokat fejlődött a rizsfogyasztás az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojástermelők szövetsége: nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem
Nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem, de a…
Tovább olvasom >Hatalmas változások a Tescónál
A Tesco 25 áruházát újította fel a február végén zárult…
Tovább olvasom >Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >