Mobilapp az értékesítőknek
A második negyedévben hazánkban is elérhető lesz televízióra és mobil/okostelefonokra a GfK Performance Pulse, amely a heti eladásokat nyomon követő digitális mobil applikáció. A GfK POS Tracking adatain és a piackutató gyártókkal, valamint azok értékesítőivel való együttműködésben szerzett évtizedes tapasztalatain alapuló mobilalkalmazás olyan gyakorlati insightokat kínál, amelyek valódi versenyelőnyt nyújtanak, áll a GfK sajtóközleményében.
A GfK Performance Pulse-t arra tervezték, hogy az értékesítők mielőbb reagálni tudjanak az értékesítésre a termékbevezetések és promóciók során a lehető legnagyobb megtérülés érdekében. Az applikációban nyomon követhető a piaci részesedés és az értékesítés alakulása, illetve nyomon követhetőek benne a legnagyobb versenytársak. A GfK Performance Pulse-ban a fő piaci szegmensek alakulása mellett megtalálhatók a legkelendőbb modellek, márkák és azok átlagára is. //
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a hazai sonkafogyasztás
A Magyar Hússzövetség által kiadott friss adatok szerint a húsvéti…
Tovább olvasom >A várt javulás helyett romlott a fogyasztói hangulat Németországban
A várt javulás helyett csaknem egyéves mélypontra esett vissza a…
Tovább olvasom >Lezárult a CPS GfK YouGov általi felvásárlása
Az online kutatási adatokkal és elemzési technológiával foglalkozó nemzetközi vállalatcsoport,…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >