Mobilapp az értékesítőknek
A második negyedévben hazánkban is elérhető lesz televízióra és mobil/okostelefonokra a GfK Performance Pulse, amely a heti eladásokat nyomon követő digitális mobil applikáció. A GfK POS Tracking adatain és a piackutató gyártókkal, valamint azok értékesítőivel való együttműködésben szerzett évtizedes tapasztalatain alapuló mobilalkalmazás olyan gyakorlati insightokat kínál, amelyek valódi versenyelőnyt nyújtanak, áll a GfK sajtóközleményében.
A GfK Performance Pulse-t arra tervezték, hogy az értékesítők mielőbb reagálni tudjanak az értékesítésre a termékbevezetések és promóciók során a lehető legnagyobb megtérülés érdekében. Az applikációban nyomon követhető a piaci részesedés és az értékesítés alakulása, illetve nyomon követhetőek benne a legnagyobb versenytársak. A GfK Performance Pulse-ban a fő piaci szegmensek alakulása mellett megtalálhatók a legkelendőbb modellek, márkák és azok átlagára is. //
Kapcsolódó cikkeink
Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában
December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >