Mobilapp az értékesítőknek
A második negyedévben hazánkban is elérhető lesz televízióra és mobil/okostelefonokra a GfK Performance Pulse, amely a heti eladásokat nyomon követő digitális mobil applikáció. A GfK POS Tracking adatain és a piackutató gyártókkal, valamint azok értékesítőivel való együttműködésben szerzett évtizedes tapasztalatain alapuló mobilalkalmazás olyan gyakorlati insightokat kínál, amelyek valódi versenyelőnyt nyújtanak, áll a GfK sajtóközleményében.
A GfK Performance Pulse-t arra tervezték, hogy az értékesítők mielőbb reagálni tudjanak az értékesítésre a termékbevezetések és promóciók során a lehető legnagyobb megtérülés érdekében. Az applikációban nyomon követhető a piaci részesedés és az értékesítés alakulása, illetve nyomon követhetőek benne a legnagyobb versenytársak. A GfK Performance Pulse-ban a fő piaci szegmensek alakulása mellett megtalálhatók a legkelendőbb modellek, márkák és azok átlagára is. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a németek az AI-ügynökökön keresztüli vásárlásra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romlott a GfK novemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GfK tanulmány: Így változott az európai kereskedelmi vásárlóerő 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beruházás-dömping jön az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiderült, hogy melyik online élelmiszer-rendelő platformok weboldala a legfenntarthatóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az eladási rekorder iPhone-okat keresik felújított készülékben is a hazai vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
