MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata. A rendezvényen mutatta be az idei Horeca Hősök verseny részleteit a jelenlevő több mint 50 résztvevőnek Hermann Zsuzsanna a Trade Magazin ügyvezetője, a tagozat alelnöke.
Hovánszky Lászlónak, a tagozat tiszteletbeli elnökének bevezetője után Semsei Rudolf, a Budapesti Party Service és VakVarjú éttermek tulajdonosa, az MVI alelnöke saját gyakorlatuk egyes részleteinek bemutatásával tartott előadást arról, hogyan lehet egy éttermi márkából love brandet kialakítani.
Bősze Ákos, a METRO üzletfejlesztési vezetője zenei párhuzamokkal illusztrálva mondandóját, a profi gasztronómiai szakértő szemével elemezte az aktuális HoReCa trendeket, majd Gianni Annoni, a népszerű olasz séf és étteremtulajdonos sok magyarországi tapasztalattal és mediterrán indulattal festette le a szakma utánpótlásával kapcsolatos problémákat.
Ezután a METRO munkatársai, Taferner Ákos marketingvezető és Szigeti Csaba digitális fejlesztési osztályvezető a cég DISH digitális szolgáltatási rendszeréről adtak felvilágosítást és illusztrálták annak előnyeit partnereik megszólaltatásával.
A programot egy, a tagozat elnöke, Kaszás Attila által vezetett kerekasztalbeszélgetés zárta a szakma elmúlt hónapokban szerzett tapasztalatairól, félelmeiről és pozitívnak tűnő jövőképéről, melynek részvevői Gianni Annoni, a Trattoria Pomo d’Oro tulajdonosa, Gózon Ágnes, a Bab Kávézó tulajdonosa és Makai István, a Cactus Juice Gastro Pub tulajdonosa voltak.
Végezetül Hermann Zsuzsanna, a tagozat alelnöke beszélt az új HoReCa Hős pályázatról.:
– Ahogy 2021-ben a pandémiából kilépve, most a gazdasági nehézségek leküzdésének sikeres történeteivel lehet pályázni a 2023. évi címre – mondta az alalnök. – Ismét keressük azokat a pozitív példákat, amelyekre nem csak büszkeséggel, de mások számára mintaként szolgálva is elő lehet állni. Várjuk tehát a HoReCa Hősök jelentkezését június 1-ig a www.horecahosok.hu oldalon. A nyertesek nem csak okleveles elismerésben részesülnek, de használhatják is a „HoReCa Hős 2023” címet.
A zsűrizésre júniusban, az eredmények kihirdetésére júliusban, a díjátadóra pedig szeptemberben, a Business Days konferencia HoReCa napján, szeptember 25-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Viharos év a légi közlekedésben: fizetésképtelenséget jelentett légitársaságok világszerte
Az idei év nehézségei sok légitársaság számára jelentettek komoly kihívást.…
Tovább olvasom >(EN) Kortárs (étel)művészet – A nap képe
Sajnos ennek a bejegyzésnek csak EN nyelvű változata van.
Tovább olvasom >2024-ben is megrendezik a #vadateszem kampányt
A #vadateszem forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampány 2024. november 22-én…
Tovább olvasom >