Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült, mely limitált ideig elérhető! A selymesen lágy Mizo tej és az epres-popcorn ízvilágának kényeztető harmóniájával igyekeztünk egy izgalmas újdonságot hozni a piacra! A csomagolást úgy alkottuk meg, hogy a dobozon egy kedves üzenettel kiegészítve bárki meglephesse vele azt, aki igazán fontos neki. A Mizo 49,2% piaci részesedéssel* piacvezető az ízesített ital kategóriában, emiatt fontosnak tartjuk, hogy portfóliónkat folyamatosan újdonságokkal és limitált különlegességekkel színesítsük.
*Nielsen 2024 teljes év kumulált value market share (%) szerint.
Bevezetés hónapja: 2025. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: POS, Digi, social media
Kapcsolatfelvétel: Sole-Mizo Zrt.
Kapcsolattartó: Kovács Adrienn junior brand manager;
T.: 06-70-499-4024;
e-mail: adrienn.kovacs@bonafarm.hu;
web: https://mizo.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >Mega Surprise Egg és Surprise Crystal Egg
A 160 grammos Mega Surprise Egg és kompaktabb testvére, a…
Tovább olvasom >