Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült, mely limitált ideig elérhető! A selymesen lágy Mizo tej és az epres-popcorn ízvilágának kényeztető harmóniájával igyekeztünk egy izgalmas újdonságot hozni a piacra! A csomagolást úgy alkottuk meg, hogy a dobozon egy kedves üzenettel kiegészítve bárki meglephesse vele azt, aki igazán fontos neki. A Mizo 49,2% piaci részesedéssel* piacvezető az ízesített ital kategóriában, emiatt fontosnak tartjuk, hogy portfóliónkat folyamatosan újdonságokkal és limitált különlegességekkel színesítsük.
*Nielsen 2024 teljes év kumulált value market share (%) szerint.
Bevezetés hónapja: 2025. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: POS, Digi, social media
Kapcsolatfelvétel: Sole-Mizo Zrt.
Kapcsolattartó: Kovács Adrienn junior brand manager;
T.: 06-70-499-4024;
e-mail: adrienn.kovacs@bonafarm.hu;
web: https://mizo.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >