Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült, mely limitált ideig elérhető! A selymesen lágy Mizo tej és az epres-popcorn ízvilágának kényeztető harmóniájával igyekeztünk egy izgalmas újdonságot hozni a piacra! A csomagolást úgy alkottuk meg, hogy a dobozon egy kedves üzenettel kiegészítve bárki meglephesse vele azt, aki igazán fontos neki. A Mizo 49,2% piaci részesedéssel* piacvezető az ízesített ital kategóriában, emiatt fontosnak tartjuk, hogy portfóliónkat folyamatosan újdonságokkal és limitált különlegességekkel színesítsük.
*Nielsen 2024 teljes év kumulált value market share (%) szerint.
Bevezetés hónapja: 2025. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: POS, Digi, social media
Kapcsolatfelvétel: Sole-Mizo Zrt.
Kapcsolattartó: Kovács Adrienn junior brand manager;
T.: 06-70-499-4024;
e-mail: adrienn.kovacs@bonafarm.hu;
web: https://mizo.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >Mega Surprise Egg és Surprise Crystal Egg
A 160 grammos Mega Surprise Egg és kompaktabb testvére, a…
Tovább olvasom >