Játék a falánksággal – A nap vidója
A Heart Attack étterem négyszeres burgere (Quadruple) illik a hely nevéhez – sokan még fogadásból is megpróbálkoznak az adaggal. Ez is egy marketing ötlet, ha nem is túl eredeti, annál kreatívabb viszont az étterem koncepciójához kialakított „műsor”: a pincérnőket szexis ápolónőknek öltöztetik, de ismerve az amerikai bíráskodás furcsaságait, az étlapon és az étteremben is jól láthatóan feltüntetik: „A felszolgálóink nem igazi nővérek!” Minderre az is ráerősít, hogy az ebéd végeztével ők tolják ki tolószékben a Quadruple-t legyőző vendégeket a parkolóba.
Kapcsolódó cikkeink
Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >Csokoládémúzeum-marketing – A nap videója
A happening és a szelet csoki a Lindt csokimúzeumában várja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sör felsőfokon
A BGE Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar magyar sörkultúráról szóló…
Tovább olvasom >Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >Tányérok manga stílusban – A nap képe
Manga – kissé talán leegyszerűsítve – a japán képregények neve;…
Tovább olvasom >