Játék a falánksággal – A nap vidója
A Heart Attack étterem négyszeres burgere (Quadruple) illik a hely nevéhez – sokan még fogadásból is megpróbálkoznak az adaggal. Ez is egy marketing ötlet, ha nem is túl eredeti, annál kreatívabb viszont az étterem koncepciójához kialakított „műsor”: a pincérnőket szexis ápolónőknek öltöztetik, de ismerve az amerikai bíráskodás furcsaságait, az étlapon és az étteremben is jól láthatóan feltüntetik: „A felszolgálóink nem igazi nővérek!” Minderre az is ráerősít, hogy az ebéd végeztével ők tolják ki tolószékben a Quadruple-t legyőző vendégeket a parkolóba.
Kapcsolódó cikkeink
639 millió csomag naponta – A nap videója
Kínában vagyunk – még az is lehet, hogy többségében nem…
Tovább olvasom >Mond szépen: á! – A nap videója
Régen a reklámiskolákban azt tanították, nem jó reklám az, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >