Játék a falánksággal – A nap vidója
A Heart Attack étterem négyszeres burgere (Quadruple) illik a hely nevéhez – sokan még fogadásból is megpróbálkoznak az adaggal. Ez is egy marketing ötlet, ha nem is túl eredeti, annál kreatívabb viszont az étterem koncepciójához kialakított „műsor”: a pincérnőket szexis ápolónőknek öltöztetik, de ismerve az amerikai bíráskodás furcsaságait, az étlapon és az étteremben is jól láthatóan feltüntetik: „A felszolgálóink nem igazi nővérek!” Minderre az is ráerősít, hogy az ebéd végeztével ők tolják ki tolószékben a Quadruple-t legyőző vendégeket a parkolóba.
Kapcsolódó cikkeink
Csodálatos fizika – A nap videója
Nemcsak ételalapanyagokkal kísérleteznek mai filmünkben, de így is érdemes végignézni.…
Tovább olvasom >Kávé, csokoládé, ételpornó – A nap videója
Ennek a „kávékülönlegességnek” a készítése van olyan látványos,, mint bármelyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok kedvenc tortája a dobostorta
A torta, akár házi, akár vásárolt, fontos szerepet játszik a…
Tovább olvasom >Új igazgató a Hunguest hévízi szállodáiban
Április 1-től Martos András tölti be a Hunguest Helios és…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >