Játék a falánksággal – A nap vidója
A Heart Attack étterem négyszeres burgere (Quadruple) illik a hely nevéhez – sokan még fogadásból is megpróbálkoznak az adaggal. Ez is egy marketing ötlet, ha nem is túl eredeti, annál kreatívabb viszont az étterem koncepciójához kialakított „műsor”: a pincérnőket szexis ápolónőknek öltöztetik, de ismerve az amerikai bíráskodás furcsaságait, az étlapon és az étteremben is jól láthatóan feltüntetik: „A felszolgálóink nem igazi nővérek!” Minderre az is ráerősít, hogy az ebéd végeztével ők tolják ki tolószékben a Quadruple-t legyőző vendégeket a parkolóba.
Kapcsolódó cikkeink
Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Tepsivirág – A nap videója
Az igazán nagy ötleteknek gyakran sajátja, hogy ha látja őket…
Tovább olvasom >A fagylaltot sokszor a látvány adja el – A nap videója
Itt bemegy a lé, ott kijön a fagyaltspagetti!
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >