Mit tehetünk?
Mit tegyünk, ha minden negyedik ember akciós újságokból válogatja össze a vásárlólistát? Mit tegyünk, ha egy akció minimum 20-25 százalékos árkedvezményt kíván? Mit tegyünk, ha fogyasztóink még mindig örömüket lelik az olcsó termékek vásárlásában? Mit tegyünk, ha a bolti lojalitás erősebbre fordul a márkahűségnél? Trendek és ellentrendek váltogatják egymást, és az érzékenyebb időkben fogyasztóink is érzékenyebbé válnak. De azt gondolom, hogy ha komplexitásában is kell néznünk a dolgokat, egy jól megtervezett promóció még mindig a márkánk malmára hajthatja a vizet, csak figyelmesen kell végiggondolnunk a célunkhoz általunk kikövezett utunkat.
Április hónapban sok érdekes programmal vártuk olvasóinkat, közülük kettő beszámolója e számban is olvasható. Az egyik az Év legsikeresebb promóciója versenyhez kapcsolódó szakmai nap és díjátadó volt, ahol a fenti témában izgalmas előadások és igazán sikeres promóciók kerültek bemutatásra.
Aki pedig ott volt a Trade Marketing Klub ülésén áprilisban, meghallgathatta a piackutatók által prezentált legfontosabb számokat a 2010-es évről. Noha az idei első negyedéves adatok ismét nehézségekre hívják fel a figyelmünket, azt gondolom, hogy az előremenekülés tipikus esete áll fenn. Még egy kis kitartással mi is elérhetjük a régiós pozitív konjunktúrát és lelkiállapotot.
Hermann Zsuzsanna
főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >