Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról, a vásárlást segítő applikációkról, a fizetési módokról, és bemutattak néhány kereskedelmi innovációt is. Arra voltak kíváncsiak, mennyire tetszenek ezek az újdonságok, használják vagy használnák-e őket, és ha netán idegenkednek valamelyiktől, mi ennek az oka.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A felmérésben 3246 háztartásfő vett részt, az ő válaszaik alapján kirajzolódik, hogy milyen fogadtatásra számíthat például a júliusban induló RePont rendszer, mennyire kedvelik a már sokak által használt Scan&Go megoldást, bíznak-e a kassza nélküli vásárlásban vagy a Chatbotok alkalmazását hasznosnak találják-e.
A felmérés eredményeiről a SIRHA Budapest 2024 kiállításon a Trade magazin által működtetett Future Store stand szakmai túráin hallhattak először a látogatók. Most pedig a legérdekesebb tanulságok kerülnek bemutatásra.
//
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >