Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról, a vásárlást segítő applikációkról, a fizetési módokról, és bemutattak néhány kereskedelmi innovációt is. Arra voltak kíváncsiak, mennyire tetszenek ezek az újdonságok, használják vagy használnák-e őket, és ha netán idegenkednek valamelyiktől, mi ennek az oka.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A felmérésben 3246 háztartásfő vett részt, az ő válaszaik alapján kirajzolódik, hogy milyen fogadtatásra számíthat például a júliusban induló RePont rendszer, mennyire kedvelik a már sokak által használt Scan&Go megoldást, bíznak-e a kassza nélküli vásárlásban vagy a Chatbotok alkalmazását hasznosnak találják-e.
A felmérés eredményeiről a SIRHA Budapest 2024 kiállításon a Trade magazin által működtetett Future Store stand szakmai túráin hallhattak először a látogatók. Most pedig a legérdekesebb tanulságok kerülnek bemutatásra.
//
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok kétharmada szerint változtatni kell az életmódon a klímaváltozás miatt
Egy új, az Európai Beruházási Bank (EBB) által készített felmérés…
Tovább olvasom >Az ESG előnyei lassan körvonalazódnak
Növekszik a januárban hatályba lépett új ESG szabályozás után érdeklődők…
Tovább olvasom >A munkáltatók, akik nem kínálnak hibrid munkát, elveszíthetik a tehetségek kétharmadát
Az International Workplace Group új kutatása szerint azok a vállalatok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >