Mit kapni a SZÉP-kártyáért
A félelmek ellenére a turisztikai vállalkozásoknak a SZÉP-kártya-zsebek hidegélelmiszer-vásárlásra való megnyitása nem okozott gondot, mert a vendégéjszakák száma és az elköltött összegek tavaly hasonlóan, talán egy kicsit jobban alakult, mint 2022-ben – mondta Princzinger Péter az MTSZA elnöke. „Noha a kártyabirtokosok 2023-ban mért költése körülbelül 380 milliárd forintot tett ki, még mindig van 80 milliárd forint a kártyákon, amit visznek magukkal tovább 2024-re” – fogalmazott az elnök.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Január elsejétől teljes egészében visszakapta a SZÉP-kártyát a turizmus és a vendéglátás, mert már nem lehet vele hideg élelmiszert vásárolni. 2023 augusztusa óta a kártyabirtokosok közel ugyanakkora összeget költöttek turisztikai szolgáltatásokra, mint 2022-ben, miközben ezek mellett havonta 6-7 milliárd forintért vásároltak élelmiszert a kártyával. //
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >