Jó nevű FMCG-márkákat szerepeltetett negatív kontextusban?
Decemberben az Asia Center olyan reklámkampányt indított, mely jó nevű FMCG-márkákat szerepeltetett negatív kontextusban, a márkatulajdonosok tudta és hozzájárulása nélkül. A közterületi, televíziós, internetes hirdetéseken egy-egy konkrét márkás termék volt látható, némileg „takarásban”, de jól felismerhető módon. A kreatív fősor mindegyik esetben megegyezett: „Szégyenli szegény, hogy nálunk csak ennyibe kerül? Márkás termékek Asia Center árakon.”
A Márkaszövetség a kampány miatt panaszeljárást indított az Önszabályozó Reklámtestületnél. Az eljárás az Asia Center önkéntes kötelezettségvállalásával zárult, a kampányt leállították, a kifogásolt reklámokat megszüntették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Takarékbank: idén erőteljes, 6,6 százalékos GDP-növekedés jöhet
Az idén erőteljesen, 6,6 százalékkal nőhet a bruttó hazai termék…
Tovább olvasom >Huszonháromból kilenc paprika vetőmag akadt fenn a Nébih ellenőrzésén
Huszonhárom “tölteni való” étkezési paprika vetőmagját vizsgálták a szakemberek. Két…
Tovább olvasom >AM: megjelent az ültetvénytelepítési pályázat
Az Agrárminisztérium (AM) tizenötmilliárd forintnyi forrással hirdet pályázatot a Vidékfejlesztési…
Tovább olvasom >