Jó nevű FMCG-márkákat szerepeltetett negatív kontextusban?
Decemberben az Asia Center olyan reklámkampányt indított, mely jó nevű FMCG-márkákat szerepeltetett negatív kontextusban, a márkatulajdonosok tudta és hozzájárulása nélkül. A közterületi, televíziós, internetes hirdetéseken egy-egy konkrét márkás termék volt látható, némileg „takarásban”, de jól felismerhető módon. A kreatív fősor mindegyik esetben megegyezett: „Szégyenli szegény, hogy nálunk csak ennyibe kerül? Márkás termékek Asia Center árakon.”
A Márkaszövetség a kampány miatt panaszeljárást indított az Önszabályozó Reklámtestületnél. Az eljárás az Asia Center önkéntes kötelezettségvállalásával zárult, a kampányt leállították, a kifogásolt reklámokat megszüntették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tudatos húsfogyasztásról indít kampányt a NAK a Remény farmról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Clean Industrial Deal: mindent a finanszírozható zöld átállásról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >