Mire költjük a pénzt a lakhatási költségek fedezése után?
A Nielsen rendszeresen figyeli a fogyasztói magatartásban és attitűdökben bekövetkező változásokat. Globális felmérései során rendszeresen rákérdez arra is, hogy az alapvető lakhatási költségek fedezése után megmaradt pénzösszeget mire fordítják a magyarok. Ha marad pénze, a magyarok 27 százaléka megtakarítási céllal tesz félre, egynegyede otthonát csinosítja (25%), nyaralásra, pihenésre a válaszadók egyötöde (20%) költ, és ugyanennyien rendezik adósságaikat (20%). A felmérésben részt vevők egyharmada (33%) nyilatkozott úgy, hogy sosincs megmaradt pénze, amellyel szabadon rendelkezne. //
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >A magyarok 40 százaléka hónapról hónapra él
A jövővel kapcsolatos várakozások tekintetében a hazai lakosság továbbra is…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >