Mire költjük a pénzt a lakhatási költségek fedezése után?
A Nielsen rendszeresen figyeli a fogyasztói magatartásban és attitűdökben bekövetkező változásokat. Globális felmérései során rendszeresen rákérdez arra is, hogy az alapvető lakhatási költségek fedezése után megmaradt pénzösszeget mire fordítják a magyarok. Ha marad pénze, a magyarok 27 százaléka megtakarítási céllal tesz félre, egynegyede otthonát csinosítja (25%), nyaralásra, pihenésre a válaszadók egyötöde (20%) költ, és ugyanennyien rendezik adósságaikat (20%). A felmérésben részt vevők egyharmada (33%) nyilatkozott úgy, hogy sosincs megmaradt pénze, amellyel szabadon rendelkezne. //
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >A fiatalok több mint ötöde képtelen félretenni
Továbbra is vegyes az összkép a fiatalok megtakarításait tekintve a…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >