Mire költjük a pénzt a lakhatási költségek fedezése után?
A Nielsen rendszeresen figyeli a fogyasztói magatartásban és attitűdökben bekövetkező változásokat. Globális felmérései során rendszeresen rákérdez arra is, hogy az alapvető lakhatási költségek fedezése után megmaradt pénzösszeget mire fordítják a magyarok. Ha marad pénze, a magyarok 27 százaléka megtakarítási céllal tesz félre, egynegyede otthonát csinosítja (25%), nyaralásra, pihenésre a válaszadók egyötöde (20%) költ, és ugyanennyien rendezik adósságaikat (20%). A felmérésben részt vevők egyharmada (33%) nyilatkozott úgy, hogy sosincs megmaradt pénze, amellyel szabadon rendelkezne. //
Kapcsolódó cikkeink
Októbertől többet ér a nyugdíjas utalvány a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: a középkorúak 57 évesen mennének nyugdíjba, de 69 éves korukra számíthatnak rá – visszaesett a megtakarítások összege
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezésbiztonság, AI-lufi és generációváltás – A legaktuálisabb globális jelenségekről tanácskoztak a Mesterművek résztvevői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így vásárolnak az „alfák”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

