Mire költenek a britek?
Sokat elárul a britek pénzköltési preferenciáiról egy friss felmérés. A megtakarítással rendelkező szigetországiak tudatos vásárlók, hűségesen a bevált márkákhoz. Repüléskor például előszeretettel választják a British Airways járatait, míg az olcsóbb kategóriában általában az easyJet gépeit részesítik előnyben – írja az mfor.hu.
Az utazási szokásokról más informatív tények is kiderültek. Talán a britek közismert konzervatív életvitelével magyarázható, de nem igazán lett körükben népszerű a manapság nagyon felkapott Airbnb, vagyis a közösségi szállásszervezés. A felmérésben részt vevők 62 százaléka azt mondta, hogy soha nem használta a szobamegosztásnak ezt a módját, illetve nem is tervezi, hogy valaha használná. Akkor már sokkal szívesebben szállnak meg a Premier Inn lánc hoteljeit.
Ha pedig rövid kikapcsolódásról van szó, a legtöbben a Costa Coffee üzleteiben kortyolják kávéjukat. Háromszor többen jelölték meg a Costát kedvenc helyükként, mint a második legtöbbször említett Starbucks helyeit.
Megkérdezték őket a komolyabb itókáról, például a sörről is. A legkedveltebb a Stella Artois, amit a Budweiser és a Foster’s követ. A rövideknél pedig a vodka vezet, minimálisan megelőzve a whiskyt.
A vásárlást a Tesco-ban intézik, de sokan töltik fel a kamrájukat a Sainsbury’s, az Asda és az Aldi kínálatából is.
Megtudtuk továbbá azt is, hogy ha játszani támad kedvük, akkor a Ladbrokes-nál teszik fel szerencsejátékra a pénzüket.
A sportosabbak a Nike termékeit szeretik leginkább, a második helyen az Adidas áll.
A Guardian által idézett, 2000 brit megkérdezésével készült felmérés szerint a szigetországiak egyáltalán nem tartanak a Brexit esetleges káros hatásaitól, amelyek a gazdaságot, érinthetik. Tartanak viszont attól, hogy emelkedni fognak a megélhetési költségeik. A felmérés egyik érdekes megállapítása tehát az, hogy a válaszadók nem láttak összefüggést az unióból való kilépés, és személyes pénzügyi kilátásaik alakulása között, ezeket egymástól független folyamatoknak tekintik. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >Zöldség drágábban, mint hús? – Megfordult a világ az élelmiszerpiacon
Miközben évtizedekkel ezelőtt a zöldség volt az olcsó alternatíva a…
Tovább olvasom >