Mire költenek a britek?
Sokat elárul a britek pénzköltési preferenciáiról egy friss felmérés. A megtakarítással rendelkező szigetországiak tudatos vásárlók, hűségesen a bevált márkákhoz. Repüléskor például előszeretettel választják a British Airways járatait, míg az olcsóbb kategóriában általában az easyJet gépeit részesítik előnyben – írja az mfor.hu.
Az utazási szokásokról más informatív tények is kiderültek. Talán a britek közismert konzervatív életvitelével magyarázható, de nem igazán lett körükben népszerű a manapság nagyon felkapott Airbnb, vagyis a közösségi szállásszervezés. A felmérésben részt vevők 62 százaléka azt mondta, hogy soha nem használta a szobamegosztásnak ezt a módját, illetve nem is tervezi, hogy valaha használná. Akkor már sokkal szívesebben szállnak meg a Premier Inn lánc hoteljeit.
Ha pedig rövid kikapcsolódásról van szó, a legtöbben a Costa Coffee üzleteiben kortyolják kávéjukat. Háromszor többen jelölték meg a Costát kedvenc helyükként, mint a második legtöbbször említett Starbucks helyeit.
Megkérdezték őket a komolyabb itókáról, például a sörről is. A legkedveltebb a Stella Artois, amit a Budweiser és a Foster’s követ. A rövideknél pedig a vodka vezet, minimálisan megelőzve a whiskyt.
A vásárlást a Tesco-ban intézik, de sokan töltik fel a kamrájukat a Sainsbury’s, az Asda és az Aldi kínálatából is.
Megtudtuk továbbá azt is, hogy ha játszani támad kedvük, akkor a Ladbrokes-nál teszik fel szerencsejátékra a pénzüket.
A sportosabbak a Nike termékeit szeretik leginkább, a második helyen az Adidas áll.
A Guardian által idézett, 2000 brit megkérdezésével készült felmérés szerint a szigetországiak egyáltalán nem tartanak a Brexit esetleges káros hatásaitól, amelyek a gazdaságot, érinthetik. Tartanak viszont attól, hogy emelkedni fognak a megélhetési költségeik. A felmérés egyik érdekes megállapítása tehát az, hogy a válaszadók nem láttak összefüggést az unióból való kilépés, és személyes pénzügyi kilátásaik alakulása között, ezeket egymástól független folyamatoknak tekintik. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A digitalizáció nem csökkenti, hanem növeli a munkaerő iránti igényt
A koronavírus a vállalatok 38 százalékában felgyorsította a digitalizáció folyamatát, ami együtt…
Tovább olvasom >A Nébih újra felméri az élelmiszervásárlási szokásokat
Másodjára is felmérés készül az élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásokról –…
Tovább olvasom >Marketing kilátások 2021-re: Sosem volt ilyen fontos az ügyfélkapcsolat és a digitalizáció!
Az előttünk álló évtizedet a marketingesek a technológiai és társadalmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
NAK: késve, de a héten már jelentős mennyiségű magyar spárga kerül a boltokba
Idén később kerül a boltokba a magyar spárga, de a…
Tovább olvasom >NAK: elkezdődött a jégkármérséklő rendszer riasztási időszaka
Szerdán elkezdődött a 2018 óta üzemelő jégkármérséklő rendszer védekezési időszaka…
Tovább olvasom >Őshonos gyümölcsfákat ültetnek Rákóczifalván
Több mint harminc különböző, Magyarországon őshonos gyümölcsfát ültetnek el csütörtökön…
Tovább olvasom >