Mire figyeljünk a tejtermékek vásárlásánál?
A Mona Hungary Kft. a Montice márka termékek forgalmazója 2011. nyarán országos reprezentatív mintán felmérést végzett a hazai iskoláskorú gyermekek és szüleik tejtermékekkel kapcsolatos attitűdjéről, vizsgálva a családok táplálkozási és fogyasztási szokásait.
A Mona Hungary Kft. a kutatással arra kérdésre kereste a választ, hogy vajon mennyire népszerű és elfogadott a tejtermékek fogyasztása hazánkban és mi jellemzi az iskoláskorú gyerekek étkezési kultúráját. A válaszadók – azok a 25–49 éves kor közötti anyukák, háziasszonyok voltak, akiknek 6–15 év közötti gyermekük van, és vállalták az adatkitöltést.
A szülők az árat nézik és nem a minőséget
Azon állításokkal, hogy ‘a tejtermék nagyon fontos a gyermek szervezetének’, ‘fontos, hogy ne génmanipulált tejet fogyasszanak’, ‘friss legelőkön tartott tehenek, egészségesebb tejet adnak’, ‘génmanipuláció mentesség a teljes folyamat alatt’ állításokkal a célcsoport nagy arányban egyetértett, kiderült, hogy fontos az édesanyáknak a minőség. Ennek ellenére a mai gazdasági körülmények között a szülők többsége mégis ár alapján vásárol tejet, emellett még különösen fontos a zsírtartalom illetve, a kényelem, a szavatosság hossza, ill. az UHT tej kínálat, a minőségi ellenőrzést hirdető termék csak mindössze 8 százalékuk döntését befolyásolja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >