MIRBEST: országos lefedettség, partnerre szabott szolgáltatások
A MIRBEST csoport 2003-ban azzal a céllal jött létre, hogy a kiélezett piaci helyzetben tagjai szervezetten és biztonságosan jussanak hozzá a szükséges árualapokhoz. A csoport ma már 11 tagvállalatból áll. Országos lefedettséggel, saját depókkal, üzletkötői hálózattal, szállítójárművekkel rendelkeznek. Profiljuk széles: frissáruk (húsok, halak, tisztított zöldségek), mélyfagyasztott és töltelékáruk, szárazáruk, tejtermékek, borok és non-food termékek beszerzését és szállítását vállalják. Beszerzési forrásaik között európai országokat (Szerbia, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Spanyolország) és Európán túli országokat (Chile, Brazília, Új-Zéland, Kína) is találunk.
A HACCP és ISO 9001 tanúsítvánnyal rendelkező vállalatcsoport 4500 raklapos tárolóhelyet, 5 szint magas, mozgatható állványos tárolást és két műszakos üzemelést tud biztosítani.

Tornyai István
kereskedelmi igazgató
MIRBEST
– Küldetésünknek tekintjük, hogy a magyarországi gasztronómia, közétkeztetés és a kiskereskedelem számára hosszú távon, kiváló minőségű, folyamatosan bővülő választékot és magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk – fogalmaz Tornyai István, a Mirbesz Kereskedelmi Kft., a cégcsoport legnagyobb tagjának kereskedelmi igazgatója. – Partnereinket a mindenkori piaci információk átadásával és trendek azonnali bevetésével segítjük, hogy együtt minél hatékonyabban és pénzügyileg nyereségesebben működhessünk. Elkötelezett, folyamatosan képzett, anyagilag és erkölcsileg elismert munkatársakkal, valamint magyar szakmai tulajdonosok irányításával megvalósítjuk a közösen kitűzött céljainkat.
A cég kiemelt feladatának érzi a magyarországi gasztronómia fejlesztését. Ennek érdekében öt séfje segítségével, akik átfogó ismerettel rendelkeznek forgalmazott termékeikről, személyre szabott szolgáltatást biztosít partnerei számára, hogy ezzel is erősítse a 100%-os vevőkiszolgálást. //
Kapcsolódó cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >