Mintaszerű márkaépítés és komplex vendéglátós üzlet
14 éve nyitotta meg kapuit a Creppy PalacsintaHáz, mára a Creppy egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát.
Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés tulajdonosa, ugyanis 2018-ban Las Vegasban bekerült a világ 12 legjobb feltörekvő franchise koncepciója közé, 2019-ben pedig megkapta a vendéglátó szakma miskolci kitüntetését a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátóipari Nívódíjat, a Fekete Kutyát. Ugyancsak a tavalyi évben kezdte meg működését a cég első franchise étterme, a debreceni központú Creppy PalacsintaBistro, valamint hamarosan nyílik a Creppy legújabb egysége is, ezúttal Gyulán.
A miskolci Creppy PalacsintaHáz közvetlen környezetében nyitotta meg a Creppy Centert. A hely ünnepélyes átadóján, Veres Pál, Miskolc városának polgármestere így fogalmazott: Miskolc mindig is büszke volt azokra a vállalkozásokra, akik tevékenységükkel különlegeset és formabontót alkottak, emelve és népszerűsítve városunk sokszínűségét.
A több mint 60 féle minőségi étel között a gluténérzékenyek és a vegetáriánusok is találnak kedvükre való sós vagy édes ízvilágú fogásokat. A Creppy filozófiája szerint a palacsinta az egyik legjobban variálható köret, melyhez különleges ragukat, feltéteket párosítva remek fogásokat lehet elkészíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >