Mintaszerű márkaépítés és komplex vendéglátós üzlet
14 éve nyitotta meg kapuit a Creppy PalacsintaHáz, mára a Creppy egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát.
Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés tulajdonosa, ugyanis 2018-ban Las Vegasban bekerült a világ 12 legjobb feltörekvő franchise koncepciója közé, 2019-ben pedig megkapta a vendéglátó szakma miskolci kitüntetését a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátóipari Nívódíjat, a Fekete Kutyát. Ugyancsak a tavalyi évben kezdte meg működését a cég első franchise étterme, a debreceni központú Creppy PalacsintaBistro, valamint hamarosan nyílik a Creppy legújabb egysége is, ezúttal Gyulán.
A miskolci Creppy PalacsintaHáz közvetlen környezetében nyitotta meg a Creppy Centert. A hely ünnepélyes átadóján, Veres Pál, Miskolc városának polgármestere így fogalmazott: Miskolc mindig is büszke volt azokra a vállalkozásokra, akik tevékenységükkel különlegeset és formabontót alkottak, emelve és népszerűsítve városunk sokszínűségét.
A több mint 60 féle minőségi étel között a gluténérzékenyek és a vegetáriánusok is találnak kedvükre való sós vagy édes ízvilágú fogásokat. A Creppy filozófiája szerint a palacsinta az egyik legjobban variálható köret, melyhez különleges ragukat, feltéteket párosítva remek fogásokat lehet elkészíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >