Minőségorientáltak a SPAR vásárlói
A tudatos vásárlók fontos szempontnak tartják, hogy a polcokon lévő termékek és csomagolásuk, a logisztikai és az élelmiszer-termelési folyamatok átláthatóak legyenek, és hogy a minőségét nemzetközi szabványok tanúsítsák – ez derült ki a hazai üzletlánc megrendelésére készült átfogó év eleji kutatásból. A kutatás eredményei megmutatták, hogy a SPAR-csoport vásárlói alaposabb és mélyebb tudással rendelkeznek a minőségirányítási rendszerek és a vevőközpontúságot garantáló tanúsítványok terén.
– Vállalatunk számára a vevők kiszolgálásában elsődleges szempont a kiemelkedő színvonal, amelyet különböző tanúsítványokon keresztül független szakmai szervezetek is megerősítenek. Cégünk büszke arra, hogy évről évre folyamatosan megfelel azoknak a magas elvárásoknak és szigorú követelményeknek, amelyek garantálják, hogy üzleteinkben mindig a legjobb minőségű árucikkek kerülnek a polcokra azokból az élelmiszer-termelő üzemeinkből, logisztikai központjainkból, amelyek megfelelnek a legszigorúbb élelmiszer-biztonsági előírásoknak is. Örömmel tölt el bennünket, hogy ezen törekvésünket a vásárlóink is visszaigazolják, ezt támasztja alá az a felmérés, amelyben a véleményükre és tapasztalataikra kérdeztek rá a megbízott piackutatók – mondta a Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. //
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >