Minőségorientáltak a SPAR vásárlói
A tudatos vásárlók fontos szempontnak tartják, hogy a polcokon lévő termékek és csomagolásuk, a logisztikai és az élelmiszer-termelési folyamatok átláthatóak legyenek, és hogy a minőségét nemzetközi szabványok tanúsítsák – ez derült ki a hazai üzletlánc megrendelésére készült átfogó év eleji kutatásból. A kutatás eredményei megmutatták, hogy a SPAR-csoport vásárlói alaposabb és mélyebb tudással rendelkeznek a minőségirányítási rendszerek és a vevőközpontúságot garantáló tanúsítványok terén.
– Vállalatunk számára a vevők kiszolgálásában elsődleges szempont a kiemelkedő színvonal, amelyet különböző tanúsítványokon keresztül független szakmai szervezetek is megerősítenek. Cégünk büszke arra, hogy évről évre folyamatosan megfelel azoknak a magas elvárásoknak és szigorú követelményeknek, amelyek garantálják, hogy üzleteinkben mindig a legjobb minőségű árucikkek kerülnek a polcokra azokból az élelmiszer-termelő üzemeinkből, logisztikai központjainkból, amelyek megfelelnek a legszigorúbb élelmiszer-biztonsági előírásoknak is. Örömmel tölt el bennünket, hogy ezen törekvésünket a vásárlóink is visszaigazolják, ezt támasztja alá az a felmérés, amelyben a véleményükre és tapasztalataikra kérdeztek rá a megbízott piackutatók – mondta a Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. //
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőt a jelenben alapozza meg a SPAR
A SPAR Magyarország vállalatfilozófiájának fontos részét képezi környezettudatosság, a társadalmi…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >