Minőségi fejlődés

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2018. 11. 20. 11:42

November végén ünnepélyes keretek között jelentette be a Hungast Csoport a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán (HAMM) programjának bővülését. Csúri Csaba, a cég csoportbeszerzési igazgatója együttműködési szerződést írt alá az új tagok – a Detki Keksz Édesipari Kft., a Sole Mizo és a Szobi Italgyártó Kft. – képviselőivel. A cégcsoport sikerrel pályázott a Magyar Szolgáltatás Védjegy használatának jogaiért. Enyedi Csaba kommunikációs igazgató kiemelte, hogy a 300 ügyféllel rendelkező vállalkozás a legnagyobb hazai közétkeztetési cég, amely letisztult értékek mentén, környezettudatosan, friss és egészséges ételekkel szolgálja ki 200 ezer fogyasztóját. Kitűzött céljuk, az értékközvetítés sikereként könyvelte el a 85-86 százalékosnak mért fogyasztói elégedettséget.

Oravecz Márton NÉBIH-elnök azt a folyamatot húzta alá, amelynek részeként a szolgáltatók végrehajtották a kormány célkitűzéseit az egészségesebb közétkeztetésért. Zoltai Anna, a NÉBIH Vendéglátás és Étkeztetés Felügyeleti Osztályának vezetője a beszállítókkal szemben támasztott élelmiszer-biztonsági és minőségi követelmények a közétkeztetésben témájában tartott előadást. Páger Zsolt, a Hungast Csoport üzletfejlesztési igazgatója előadásában a közétkeztetésnek a magyar hagyományok megőrzésében való szerepét elemezte. //

Kapcsolódó cikkeink