Minőség és megbízhatóság
Mint ahogy a munkánkra, úgy az általunk forgalmazott termékekre is igaz, hogy a minőség és megbízhatóság minden körülmények között jelen van a mindennapjainkban.

Jens Hillebrand
ügyvezető igazgató Trade Group Europe
A Trade Group Europe Kft. 2018-ban alakult. Célunk olyan európai élelmiszergyártói márkák bevezetése Magyarországon, amelyek ugyan korábban nem voltak jelen a magyar piacon, ugyanakkor Európában jól ismert, magas minőségű termékeknek számítanak. Mára már számos európai országból és az Arab Emírségből ismert gyártópartner termékeinek kizárólagos forgalmazói vagyunk. Ezenkívül saját márkánkat is létrehoztuk, amelynek választékát folyamatosan bővítjük. Ezek közül kiemelkedik a legújabb brandünk, a ZIMBO, amely termékcsalád hazánkban is nagy ismertséggel rendelkezik.
Vállalatunk 2018-tól különböző mérföldköveket elérve folyamatosan bővült, és ma már teljes FMCG- és horecapiaci lefedettséggel rendelkezik.
Kiemelt termékkategóriáink a húskészítmények, tejtermékek, köztük a sajt és sajtkészítmények, alapvető élelmiszerek, bio és vegán termékek, reformélelmiszerek.
A cégcsoport éves forgalma elérni a 3 milliárd Ft bevételt és 1300 tonna éves értékesített mennyiséget.
A 2022. év elején újabb változás történt az életünkben, a Trade Group Europe Kft. megvásárolta a Bell Food Grouptól a romániai és magyarországi üzletágat, amivel tovább bővült vállalatunk. Romániában az itthoni üzleti modellhez hasonlóan egy több mint tízéves múlttal rendelkező kereskedelmi irodát működtetünk, és teljes piaci lefedettséggel képviseljük az általunk forgalmazott gyártókat, brandeket. A román piacon egyik fő célunk, hogy az európai gyártók mellett a magyar gyártók termékeit is bevezessük a piacra, erősítsük a magyar termékek jelenlétét Romániában. Nagy öröm számunkra, hogy számos gyártóval elindult már a sikeres együttműködés.
További céljaink között szerepel a horvát piac erősítése, ahol még ebben az évben megnyitjuk kereskedelmi irodánkat, és a magyar és román üzleti modellünk alapján megkezdjük működésünket.
2023-ban expanziónk tovább folytatódik Németországba, ahol szintén folynak már az előkészületek vállalatunk bővítésére vonatkozóan. Itt szintén célunk, hogy a magyarországi gyártókat képviseljük, és magyar termékek jelenlétét ott is tovább erősítsük.
Működésünk során folyamatosan nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre, fenntarthatóságra és a különleges fogyasztói igények kiszolgálására a jövőben is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Cél az élelmiszeripar fejlesztése
Ez az év az inflációról szól, és a mi feladatunk,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >