Minimundus, az országmárka
Hosszú előkészítő munka után márciusban mutatta be a Magyar Turizmus Zrt. az ország új turisztikai országmárkáját. A zrt. idei külpiaci promócióiban is a költségigényesebb, ám hatásosabb fogyasztói hirdetésekre koncentrál: dinamikus, érzelmekre ható, figyelemfelkeltő arculatot próbál kialakítani.Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketing-vezérigazgató-helyettese szerint a márkakoncepciónak egyszerre kell érdekes információt hordoznia az országról, megkülönböztetve ezzel hazánkat versenytársaitól, és több márkajellemzőt kell integrálnia. A márka alapjaként így a következők szolgálnak: a tömegturizmus hiánya, Budapest öröksége, kultúrája, fekvése, az ország viszonylagos érintetlensége, a kínálat változatossága és a személyesség.
Az új márkakoncepció neve Minimundus; különböző világok egyedülálló közelsége egymáshoz: karnyújtásnyira egymástól a Balaton és a török fürdők, Bugac és a Forma–1, a Lánchíd, a Margitsziget és a Sziget Fesztivál.
A Minimundus grafikai koncepciója a „Kis ország, nagy élmények”: fotómontázsokon nagy méretben emberek jellegzetesen magyar hátterek előtt, a hagyományos matyó motívummal, valamint a már megszokott szív alakú logóval.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >