Minimundus, az országmárka
Hosszú előkészítő munka után márciusban mutatta be a Magyar Turizmus Zrt. az ország új turisztikai országmárkáját. A zrt. idei külpiaci promócióiban is a költségigényesebb, ám hatásosabb fogyasztói hirdetésekre koncentrál: dinamikus, érzelmekre ható, figyelemfelkeltő arculatot próbál kialakítani.Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketing-vezérigazgató-helyettese szerint a márkakoncepciónak egyszerre kell érdekes információt hordoznia az országról, megkülönböztetve ezzel hazánkat versenytársaitól, és több márkajellemzőt kell integrálnia. A márka alapjaként így a következők szolgálnak: a tömegturizmus hiánya, Budapest öröksége, kultúrája, fekvése, az ország viszonylagos érintetlensége, a kínálat változatossága és a személyesség.
Az új márkakoncepció neve Minimundus; különböző világok egyedülálló közelsége egymáshoz: karnyújtásnyira egymástól a Balaton és a török fürdők, Bugac és a Forma–1, a Lánchíd, a Margitsziget és a Sziget Fesztivál.
A Minimundus grafikai koncepciója a „Kis ország, nagy élmények”: fotómontázsokon nagy méretben emberek jellegzetesen magyar hátterek előtt, a hagyományos matyó motívummal, valamint a már megszokott szív alakú logóval.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >