Minimálisan javult a GfK német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt minimális mértékben javult a GfK piackutató intézet német fogyasztói hangulatindexe júniusra, miután előzőleg történelmi mélypontra esett az Ukrajna elleni orosz invázió hatásai miatt.

Javult a német fogyasztók hangulata
A júniusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 26 pontra javult a májusi 26,6 pontról. A mutató áprilisban mínusz 15,7 ponton állt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül a kettő javult, egy romlott. A lakossági költekezési hajlandóságának alindexe mínusz 10,6 pontról mínusz 11,1 pontra gyengült. A személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás mínusz 31,3 pontról mínusz 23,7 pontra javult és a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató is erősödött, mínusz 16,4 pontról mínusz 9,3 pontra. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >Rekordalacsonyra csökkent a fogyasztói hangulat mérőszáma Németországban
Rekordalacsony fogyasztói hangulatindexet mért júliusra a GfK gazdaságkutató intézet Németországban;…
Tovább olvasom >Szeretne átfogó képet kapni az online FMCG piacról?
A GfK Hogyan fogyasztunk FMCG-t online? kutatásából kiderül, hogy néz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Az ügyfélélmény az egyik legfontosabb versenyelőny
Az ügyfélélmény (customer experience, CX) ma már az egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >