Minimálisan javult a GfK német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt minimális mértékben javult a GfK piackutató intézet német fogyasztói hangulatindexe júniusra, miután előzőleg történelmi mélypontra esett az Ukrajna elleni orosz invázió hatásai miatt.
A júniusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 26 pontra javult a májusi 26,6 pontról. A mutató áprilisban mínusz 15,7 ponton állt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül a kettő javult, egy romlott. A lakossági költekezési hajlandóságának alindexe mínusz 10,6 pontról mínusz 11,1 pontra gyengült. A személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás mínusz 31,3 pontról mínusz 23,7 pontra javult és a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató is erősödött, mínusz 16,4 pontról mínusz 9,3 pontra. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >Tovább csökkent a kiskereskedelem részesedése a lakossági költésekben az EU-ban
A kiskereskedelemben eszközölt kiadások 2023-ban immár a második évben csökkentek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >