Minimálisan javult a GfK német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt minimális mértékben javult a GfK piackutató intézet német fogyasztói hangulatindexe júniusra, miután előzőleg történelmi mélypontra esett az Ukrajna elleni orosz invázió hatásai miatt.
A júniusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 26 pontra javult a májusi 26,6 pontról. A mutató áprilisban mínusz 15,7 ponton állt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül a kettő javult, egy romlott. A lakossági költekezési hajlandóságának alindexe mínusz 10,6 pontról mínusz 11,1 pontra gyengült. A személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás mínusz 31,3 pontról mínusz 23,7 pontra javult és a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató is erősödött, mínusz 16,4 pontról mínusz 9,3 pontra. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A GfK Európai kereskedelmi vásárlóerő tanulmánya már elérhető
Az átlagos kereskedelmi vásárlóerő Európában 6517 euró fejenként, azonban a…
Tovább olvasom >Tej- és tejtermék-alternatívák egészségre szabva
Az egészségtudatos életmód és a speciális étkezési igények egyre fontosabbá…
Tovább olvasom >Az euróövezetben több mint kétéves csúcsra javult a fogyasztói hangulat áprilisban
Az euróövezetben a vártnál némileg kisebb mértékben, azonban így is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >