Kínai „mini” Auchan
Az Auchan megnyitotta első miniatűr üzletét Kínában, mely Auchan Box név alatt működik. Az új bolt a hét minden napján, 24 órában tart nyitva. Bár területe mindössze 13 négyzetméter, 500 különböző termék található benne: italok, snackek, mindennapi non-food termékek. Azonban a legérdekesebb, hogy az üzlet teljesen digitális. Működése egyetlen alkalmazottat sem igényel, a fizetés pedig okostelefonon keresztül történik. Ráadásul az üzletre kerekek is szerelhetők, így bármikor könnyedén át lehet szállítani más helyre.
A vásárlás során a vevő egy mobilapplikáció segítségével nyitja ki a bolt ajtaját. A kívánt termékeket végighúzza egy vonalkód-leolvasón, a fizetés pedig szintén az applikáción keresztül történik. Amennyiben segítségre van szükségük, a telefon kijelzőjén megjelenik egy Auchan munkatárs, aki segít eligazodni. Az Auchan Boxnak mintegy 300 vásárlója van naponta. Az év végéig a cég további 20 ilyen üzletet szeretne nyitni.
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >