Kínai „mini” Auchan
Az Auchan megnyitotta első miniatűr üzletét Kínában, mely Auchan Box név alatt működik. Az új bolt a hét minden napján, 24 órában tart nyitva. Bár területe mindössze 13 négyzetméter, 500 különböző termék található benne: italok, snackek, mindennapi non-food termékek. Azonban a legérdekesebb, hogy az üzlet teljesen digitális. Működése egyetlen alkalmazottat sem igényel, a fizetés pedig okostelefonon keresztül történik. Ráadásul az üzletre kerekek is szerelhetők, így bármikor könnyedén át lehet szállítani más helyre.
A vásárlás során a vevő egy mobilapplikáció segítségével nyitja ki a bolt ajtaját. A kívánt termékeket végighúzza egy vonalkód-leolvasón, a fizetés pedig szintén az applikáción keresztül történik. Amennyiben segítségre van szükségük, a telefon kijelzőjén megjelenik egy Auchan munkatárs, aki segít eligazodni. Az Auchan Boxnak mintegy 300 vásárlója van naponta. Az év végéig a cég további 20 ilyen üzletet szeretne nyitni.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >