Mindig valami új a Milfordtól
A teapiac egyik patinás márkája a Milford, amely mindig is élen járt az innovációkban. A tavalyi évben növekedésnek indult egy új szegmens, a gyümölccsel ízesített gyógynövénytea szegmense, ahol a Milford öt innovatív és különleges teával képviselteti magát.
Az új szortiment indítása 2012-ben nagy sikert aratott. A választékbővítés idén is folytatódik: a Rooibos–Citromfű–Acerola, Rooibos–Zsálya–Áfonya, Citromverbéna–Rozmaring–Citrom és Menta–Füge–Alma–Datolya után szeptembertől kapható a Gyömbér–Kamilla–Narancs variáns.
– A piaci szereplők természetesen próbálnak minél jobban fókuszálni a különböző célcsoportokra, és igyekeznek azok igényeit kielégíteni. Jó példa erre a „gyermekteák” szegmense – mondja Juhász Csaba, a Milford márkát forgalmazó Del Pierre Central Europe Kft. import-menedzsere. – Ezek a teák vidám elnevezésekkel, feltűnő szín-, design- és édes ízvilágukkal hódítják meg a piacot. A Milford már 2011-ben felismerte ezt a trendet, és az elsők között lépett a piacra saját gyermekteájával „Funny Berry” néven, amelynek sikerességét véve alapul újabb gyerektea, az Édes Őszibarack került a szortimentbe a tavalyi év során.
Idén a tavaly bevezetett, hideg vízben oldódó, filteres, hűsítő gyümölcsteák előretörésének is tanúi lehetünk, amelyben úttörő szerepet vállaltak a Milford Kühl & Lecker márkájú teái. A teák különlegességét az adja, hogy hideg vízzel készíthetők, s tökéletes alternatívaként szolgálnak a forró nyári napokon.
– A Milford idén is folytatja sikeres marketingkampányát, beleértve a jól ismert tv-reklámot, új, tetszetős és informatív honlappal kiegészítve – tudjuk meg Juhász Csabától. – Természetesen a sikeres trade marketing kampányok (2+1 akciók, újságos megjelenések, displaypromóciók, árakciók, extra kihelyezések) sem maradnak el.
Idén is sor kerül a herba/gyümölcsteák népszerűsítésére egy hozzáadott promóció keretein belül. Ennek során két gyümölcsös gyógynövénytea-filtert (Menta-Füge-Alma-Datolya és Gyömbér-Kamilla-Narancs) és egy informatív brosúrát csomagolnak a legjobban fogyó igazi gyümölcsteadobozokba. Erre az extra promócióra a dobozokon elhelyezett figyelemfelkeltő matricák hívják fel a vásárlók figyelmét, akik az ilyen dobozok megvásárlásával a két gyümölcsös gyógynövénytea-filtert ajándékba kapják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >